woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


3 deltagere

    Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke!

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke! Empty Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke!

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Okt 27, 2009 10:44 pm

    Så landte Windows 7 Ultimate full release endelig hos mig herhjemme weee
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=660419&q=&sp=

    Men.....


    Microsoft har jo sendt 7 ud istedet for vista som en upgradering der bare skulle virke.

    Har så fået en fejl på min ny indkøbte 7 dvd, Hvor der står at der mangler en cd/dvd driver for at man kan gennemføre.. Når tænker selvfølgelig det bare er en fejl på min maskine. Så slår fejlen op på google. Efterølfgende går jeg ind på www.microsoft.com

    We are very sorry to inform that 125 billion copies has been missshipped with
    standard located boot failure


    I er meget velkomne til at google søge "cd dvd windows 7 install issue" selv og se hvor mange tusinde hits der kommer. Der er selvfølgelig nogle løsninger. Men syntes bare det er for dårligt..
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke! Empty Sv: Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke!

    Indlæg  Nos Ons Okt 28, 2009 7:16 pm

    Haha.. Windows fail Very Happy
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke! Empty Sv: Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke!

    Indlæg  Der König Fre Okt 30, 2009 8:36 pm

    Fuck en syg fejl at lave ...
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke! Empty Sv: Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke!

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Nov 11, 2009 1:20 pm

    Der König skrev:Fuck en syg fejl at lave ...

    Nej nej.. Lillebitte fejl Very Happy

    Sponsoreret inhold


    Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke! Empty Sv: Windows 7 OEM Full Ultimate til 2147,- fungere ikke!

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 1:21 pm