woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


4 deltagere

    Kennets juletur

    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Kennets juletur Empty Kennets juletur

    Indlæg  Kennet Andersen Tirs Dec 29, 2009 11:55 pm

    Så er jeg hjemme i danmark igen, efter en god jul i Norge. Da jeg tog afsted hjemme fra havde jeg fulgt med i vejrudsigten, og det så bare ikke godt ud, med 30cm kunstsne og et par cm rigtig sne, så det var med stor skepsis at jeg tog skiene med i flyet. Men der var melding om at der var sat et rail, en box og et lille hop, så hvorfor ikke.

    Vi ankommer så tilstedet og det første der møder en er så en kicker større en de sorte i Idre, hvor to små drenge kommer flyvende med 360 i hver sin retning. Dette var bare begyndelsen, der blev smidt så mange mærkelig twist og skru i alle retninger at man sagtens kunne ha sparet liftkortet væk.

    Men nu var det købt så hvorfor ikke komme op og kigge på tingene. Ida og jeg kørte lige et par opvarmnings ture, og så blev kl. 13.00 og lyset på pisterne blev tændt og kort efter var solen helt væk.

    Jeg fik så ida med over i parken for lige at kigge tingene an. I toppen af parken var der endnu et stort hop, så kom der nogle plastic rør og nogle boxe. Herefter kom der nogle mærkelige hop, sådan lidt wall agtige og så alligevel ikke, efter en 3 stykker af de mærkelige hop kom endnu nogle bokse og rails, for til sidst at slutte af med hoppet i bunden af parken, som nævnt tidligere.

    På vej i liften spottede jeg et godt rail. Jeg kommer så ned til det og sjovt nok en box hele tiden frit og alle køre fint forbi, jeg skynder mig så afsted og kommer godt op med siden til og når lige at tænke "se nu lige mig fucking smartass ski-negere" og bang så stopper mine ski, og jeg flader lige ned på boksen med brystkassen og falder så ned på den stenhårde sne, har mistet pusten fuldstændig og bare gisper efter vejret mens jeg prøver at samle mine ski sammen.
    Så tog det bare stille og roligt resten af dagen, og kørte på sådan nogle plastic rør hvor det ikke gjorde så ondt at falde. Jeg fandt da ud af hvorfor boxen ikke blev brugt.

    Og fuck det er nederen med et par trykkede spareribs når man har bronkospasmus-tingeling, og hele tiden render og hoster.

    Syntes bare lige jeg ville dele denne fede overraskelse af en park når man bare havde forventet lort Very Happy, og det var satme fedt at se alt det man har set på film, i virkeligheden.

    Der var forresten også en dreng med ét ben der fløj igennem parken, på hop og det hele, mega syret Very Happy.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Kennets juletur Empty Sv: Kennets juletur

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Dec 30, 2009 9:41 am

    Najz. dælme godt at høre du var ude og ha' det sjovt. Vi andre må vente lange 2½ uger endnu Sad
    Fik i taget noget film eller billeder?
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Kennets juletur Empty Sv: Kennets juletur

    Indlæg  Rolf Ons Dec 30, 2009 2:03 pm

    lyder som en park hvor man hurtigt ku få nogle slag Very Happy

    trykkede ribs er ogs bare delightful, dem må du lige få helet før vi drager afsted til DE RIGTIGE bjerge Very Happy

    hvor var det i var henne i Norge?
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Kennets juletur Empty Sv: Kennets juletur

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Dec 30, 2009 2:04 pm

    er du rail klar til uge 2?
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Kennets juletur Empty Sv: Kennets juletur

    Indlæg  Kennet Andersen Ons Dec 30, 2009 2:38 pm

    Ja det er jeg da Wink, men tror bare lige jeg måske lige vil teste de rails der er med et par straight ture så man lige kan være forberredt på hvor god stand de er i.

    Og jeg var i Trondheim, og så på Vassfjellet. Meeega koldt sted, der oppe nord på, og næsten ingen sollys
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Kennets juletur Empty Sv: Kennets juletur

    Indlæg  Der König Fre Jan 01, 2010 10:07 pm

    Lyder som en nice tur Razz

    Sponsoreret inhold


    Kennets juletur Empty Sv: Kennets juletur

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 3:29 pm