woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


4 deltagere

    Lidt fodbold snak

    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lidt fodbold snak Empty Lidt fodbold snak

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Jun 20, 2008 12:10 am

    Jeg ved at jimmi og jeg har gang i at oddse på diverse fodbold kampe, så syntes da lige vi kunne udnytte vores fine forum til at give gode råd og tips om aktuelle kampe.

    Skriver en af dagene om en rigtig god odds strategi som jeg benytter mig af, og som har givet mig et plus på 903,- denne uge, og dette kan så mange dobles hvis man har nerver til at spille for mere end de små beløb jeg satser. Men mere om det senere.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Lidt fodbold snak Empty ..

    Indlæg  Jimmi Krogh Fre Jun 20, 2008 8:51 am

    Tja og noget man så ikke skal gører!

    Satsede Italien & Holland hvor jeg vandt 620,-
    wee tænker jeg og spiller rusland sverigie. Var helt sikker på sverige ville ta' den efter deres mange skuffelser men de blev bogstavligtalt møjet ned af rusland. Heldigt de slap med et tab på 2 mål. Det havde givet givensten 1650,- men istedet står der 50,- på min bet24.com konto. Det er lidt noget øv.

    Lad os få nogle tanker op om semifinalerne. Personlig er jeg stor favorit til tyskerne. Jeg tror virkelig de kan gører det efter de slog portoguiserne.
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Der König Man Jun 23, 2008 1:37 am

    Den Strategi vil jeg gerne høre lidt om Kennet Smile

    Som du nævner det Jimmi, Tyskland har meget store chancer for at gå til finalen, og egentlig også at vinde den. Der er vidst ingen tvivl om at de går i finalen, personligt overvejer jeg at smide hele min børneopsparing på Tysk sejr i semi-finalen. Tyskerne spillede rigtig flot bold mod Portugal, og viste endelig lidt klasse ved denne slutrunde. Oveni alt det skal man vælge at lægge mærke til at Tyrkiet har 5 Karantæner og 4 skader op til Semi-finalen. Man må udtage 23 spillere til et EM, så med lidt hurtig hovedregning, kan man regne ud at Tyrkiet har 14 spillere at bruge til kampen, hvoraf to af dem er Målmænd(1. Målmand har Karantæne). Tyrkiets træner har i dag udtalt at han kun kan love en ting om kampen mod tyskland og det er at Tyrkiets 3. Målmand kommer på banen til sin 3. landskamp i karrieren, SOM markspiller affraid

    Hvad angår Spanien - Rusland, så tror jeg vi får den mest underholdende kamp ved EM i denne kamp. Rusland har vist rigtig gode takter, og hvis spanienerne kan hæve deres niveau lidt fra kampen mod Italien, så blive den kamp meget lige og spændende. Her kan alt ske. Razz
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jun 23, 2008 7:16 am

    Jeg har prøvet at forklare det til Rolf ved ikke om han forstod det, men jeg prøver bare igen...

    Ok hele ideen med dette system er at sikre sine penge med tab, hvilket betyder at gevinsten heller ikke er vildt stor. Dette gøres ved først at bette på at kampen IKKE ender uafgjort, for senere at bette på at den BLIVER uafgjort.

    Du skal spille på live-odds kampe.
    Lige inden kampen starter satser du fx 100 til odds 3,45 mod at kampen ender uafgjort.

    Man sidder så og ser kampen på den ene eller anden måde, så snart det første mål bliver scoret (ligegyldigt hvilket af de to hold), ændre oddsne sig drastisk. Dette vil vi udnytte til at sikre vores penge for at undgå nederlag. De ændre sig måske til 6,45 på at kampen bliver uafgjort, du smider så 45,- på det, dermed har du sikret dine penge.

    Så hvis kampen bliver vundet af en af holdene vinder du 100 - 45 =55,-
    Hvis kampen ender uafgjort har du intet tabt

    De gode sider:
    Du vinder eller har intet tabt omkring 9 ud af 10 af kampene
    Du behøver ikke at kende nået til fordbold
    Du kan spille på kampe i den sibiriske 4. division og stadig smutte hjem med penge

    De mindre gode sider:
    cirka 10% af kampene vil du miste mønter på
    hvis kampen ender 0-0 (hvilket er det ENESTE du kan tabe på) så taber du stort, men da det kun er 1 ud af 10 kampe skulle det gerne kunne svare sig i sidste ende.
    Du skal satse stort for at kunne vinde nået der er til at føle på

    Det har givet mig et ret godt overskud på kontoen, såå skiferien er snart tjent hjem Wink

    Jamen i må jo endelig stille lidt spørgsmål hvis i ikke kan få det til at hænge sammen Razz

    Jeg bruger http://www.betfair.dk til at spille på liveodds og www.livescore.com til at følge alle de mærkelige kampe.

    På betfair kan i få en bonus hvis i referer til mig med koden: R4XHKKLJK

    Så snart de har meldt sig ind og spillet for £25 totalt, vil vi kreditere deres kontoer med yderligere £25. Efter tre måneder kan de ligeledes modtage over £1,000 i bonuser baseret på deres spilleaktiviteter. Plus, de kan så begynde med at henvise deres venner og tjene penge på den måde også.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jun 23, 2008 8:53 am

    Kennet Andersen skrev:Jeg har prøvet at forklare det til Rolf ved ikke om han forstod det, men jeg prøver bare igen...

    Ok hele ideen med dette system er at sikre sine penge med tab, hvilket betyder at gevinsten heller ikke er vildt stor. Dette gøres ved først at bette på at kampen IKKE ender uafgjort, for senere at bette på at den BLIVER uafgjort.

    Du skal spille på live-odds kampe.
    Lige inden kampen starter satser du fx 100 til odds 3,45 mod at kampen ender uafgjort.

    Man sidder så og ser kampen på den ene eller anden måde, så snart det første mål bliver scoret (ligegyldigt hvilket af de to hold), ændre oddsne sig drastisk. Dette vil vi udnytte til at sikre vores penge for at undgå nederlag. De ændre sig måske til 6,45 på at kampen bliver uafgjort, du smider så 45,- på det, dermed har du sikret dine penge.

    Så hvis kampen bliver vundet af en af holdene vinder du 100 - 45 =55,-
    Hvis kampen ender uafgjort har du intet tabt

    De gode sider:
    Du vinder eller har intet tabt omkring 9 ud af 10 af kampene
    Du behøver ikke at kende nået til fordbold
    Du kan spille på kampe i den sibiriske 4. division og stadig smutte hjem med penge

    De mindre gode sider:
    cirka 10% af kampene vil du miste mønter på
    hvis kampen ender 0-0 (hvilket er det ENESTE du kan tabe på) så taber du stort, men da det kun er 1 ud af 10 kampe skulle det gerne kunne svare sig i sidste ende.
    Du skal satse stort for at kunne vinde nået der er til at føle på

    Det har givet mig et ret godt overskud på kontoen, såå skiferien er snart tjent hjem Wink

    Jamen i må jo endelig stille lidt spørgsmål hvis i ikke kan få det til at hænge sammen Razz

    Jeg bruger http://www.betfair.dk til at spille på liveodds og www.livescore.com til at følge alle de mærkelige kampe.

    På betfair kan i få en bonus hvis i referer til mig med koden: R4XHKKLJK

    Så snart de har meldt sig ind og spillet for £25 totalt, vil vi kreditere deres kontoer med yderligere £25. Efter tre måneder kan de ligeledes modtage over £1,000 i bonuser baseret på deres spilleaktiviteter. Plus, de kan så begynde med at henvise deres venner og tjene penge på den måde også.

    Det er helt sikkert noget jeg vil tage til mig. Jeg kigger på det når jeg kommer hjem fra arbejde. Razz Hvem vil ikke ha' lidt flere gryn Razz
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Lidt fodbold snak Empty :)

    Indlæg  Der König Man Jun 23, 2008 3:19 pm

    Lyder faktisk utrolig simpelt, men kan det virkelig passe at oddsene er så høje inden kampen på at kampen IKKE ænder uafgjort ?
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jun 23, 2008 5:51 pm

    Når man spiller imod et givent slut resultat sidder du i en position som enhver bookmaker.. Altså du sælger faktisk dit bud på at kampen ikke ender uafgjort.

    Det er så nitten ved det hele, for hvis kampen ender 0-0 skal du af med penge.

    Du tilbyde at kampen bliver uafgjort for 100kr til odds 3,45
    hvis kampen så ender 0-0 har du ikke fået sikret dine og du skal betale køber 345kr minus de 100kr han satsede så du mister 245,-
    det ser lidt sort ud at man kan tabe mere end man vinder, men eftersom man vinder meget oftere end man taber så giver det plus på bundlinien.


    Så det er jo ikke fordi at man kan droppe job/uddannelse og så bare score kassen uden nogen problemer. Jeg er bare glad for at jeg kan tjene lidt ekstra ved siden af bare mens jeg sidder ved computeren og laver alt muligt andet uden overhovedet at kende de hold der spiller. Så ville da lige dele det med jer , så må i se om i kan bruge det til nået.

    Hvis i prøver det så lov mig at i lige spiller for små beløb indtil i har fundet ud af hvordan det fungere, for det er bare ikke sjovt at tabe stort første gang man prøver...

    rendeer

    Oveni alt det skal man vælge at lægge mærke til at Tyrkiet har 5 Karantæner og 4 skader op til Semi-finalen. Man må udtage 23 spillere til et EM, så med lidt hurtig hovedregning, kan man regne ud at Tyrkiet har 14 spillere at bruge til kampen, hvoraf to af dem er Målmænd(1. Målmand har Karantæne). Tyrkiets træner har i dag udtalt at han kun kan love en ting om kampen mod tyskland og det er at Tyrkiets 3. Målmand kommer på banen til sin 3. landskamp i karrieren, SOM markspiller affraid

    Rigtig godt råd, bare ærgeligt at der er så lave odds på Tyskland. Men man skulle da være et svin hvis man ikke lige skulle smide et par hunrede kroner på den kamp
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Lidt fodbold snak Empty ?

    Indlæg  Der König Tirs Jun 24, 2008 1:07 am

    "Du tilbyde at kampen bliver uafgjort for 100kr til odds 3,45
    hvis kampen så ender 0-0 har du ikke fået sikret dine og du skal betale køber 345kr minus de 100kr han satsede så du mister 245,-
    det ser lidt sort ud at man kan tabe mere end man vinder, men eftersom man vinder meget oftere end man taber så giver det plus på bundlinien."

    Kan man lave sine egne odds inden på betfair eller hvad ? jeg forstår ikke helt denne del af konceptet.
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Rolf Tors Jul 03, 2008 12:36 am

    jeg har spillet lidt efter kennets princip på betfair, og må sige at manden har fat i noget Wink
    det er lidt svært at forstå alt det nonsense med "liability" som man skal af med når man oddser IMOD uafgjort fx, men man finder hurtigt ud af hvordan det hænger sammen, og så er det pludselig meget hyggeligt og se pengene rulle lige så stille ind på kontoen Razz
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Lidt fodbold snak Empty ..

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Jul 03, 2008 8:00 pm

    Jeg må sige at jeg ikke forstod det i starten. Men det er begyndt at virke for mig.. Det er super fedt spottet kennet Razz tak for de "Gratis" penge
    Hvor meget lå woody kontoen på foresten?
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Jul 06, 2008 10:51 pm

    Hej så er jeg hjemme fra roskilde...

    Har lige kigget og der står 872,39 og vi har fået 15,75 i rente så det er lige en halv gratis øl What a Face
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Jul 06, 2008 10:53 pm

    Hvis der er nogen der kan huske koden til dankortet ville det være super, ellers må jeg lige forhøre mig i banken...
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jul 07, 2008 1:22 pm

    Kennet Andersen skrev:Hvis der er nogen der kan huske koden til dankortet ville det være super, ellers må jeg lige forhøre mig i banken...

    Jeg er total blank - kan slet ikke huske det.. Var det en god tur? What a Face
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jul 07, 2008 4:11 pm

    Jaah det var en rigtig lækker tur, og vejret var jo stjerne godt... men for satan det var rart for nummeren at få blødt papir...

    Er glad for at høre i kan bruge systemet. Hvis i stadig har nogle spørgsmål kan i bare fyre løs jeg har prøvet det et par gange efterhånden... I må lige sige til hvis i finder nogle huller eller nået andet, for kan sagtens være der er nået jeg har overset
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Jul 08, 2008 8:47 am

    Kennet Andersen skrev:Jaah det var en rigtig lækker tur, og vejret var jo stjerne godt... men for satan det var rart for nummeren at få blødt papir...

    Er glad for at høre i kan bruge systemet. Hvis i stadig har nogle spørgsmål kan i bare fyre løs jeg har prøvet det et par gange efterhånden... I må lige sige til hvis i finder nogle huller eller nået andet, for kan sagtens være der er nået jeg har overset

    Hvis du har nogle billeder må du lige smide et nyt topic med dem i Razz - Evt også mobil billeder hehe
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Jul 13, 2008 1:29 pm

    Der er blevet lagt en masse billeder på facebook fra turen i roskilde... Så der kan du bare gå ind og se dem jimmi.

    Sponsoreret inhold


    Lidt fodbold snak Empty Sv: Lidt fodbold snak

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 3:27 pm