woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+3
pyemus
Kennet Andersen
Jimmi Krogh
7 deltagere

    Festen der gik over i historien.

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Festen der gik over i historien. Empty Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Maj 31, 2010 6:05 pm

    Skriv endelig i kommentar.


    Rolfs & Christians 21 årige fødselsdags fest slash BBQ

    Dagen der gik over i historiebøgerne


    Middags tid:

    Jesper, Martin, Oliver og mig selv køber gave i Ballerup centeret. Vi er alle sammen mere eller mindre slukket i hovedet efter fredagens hændelser. Vi prøver febrilsk at finde en gave eller to, som vil passe de unge herrer til det kommende aften-arrangement. Jeg har travlt med at fortælle alle om mine bedrifter natten tidligere, både på telefon og til gutterne jeg er sammen med. Ikke noget med at fortælle historien i samlet flok.
    Jeg går rundt til alle 3.
    Jesper træder til og finder gaver som der skal købes, har så travlt med at fortælle min historie. ”Jeg ved ikke engang hvor jeg er, hvordan er vi havnet i den her butik?”
    Betal!.. Lyder det fra Jesper
    Oliver betaler, og jeg skylder ham penge endnu engang.

    Vi har endelig fået købt gaver, men vi skal også have købt mad & drikke til aftenens event, så vi køber lidt ind.
    Oliver smider ”Jeg er i bil” statementet ud og så bliver vi alle lidt gladere. Vi hopper ud til bilen og køre til Veksø, Jesper for et kæmpe grineflip af mig fordi mit hoved stikker halvt ud af bilens soltag når jeg sidder helt oprejst.

    Martin Olsen har film af turen hjem.

    Til at starte med var det meningen jeg skulle sove hos Oliver Fredag & lørdag, så jeg havde allerede mine ting hos ham. Blev nød til at baile om fredagen, men lørdag var gjort til ”party day of the party days” så overnatning hos Oliver lørdag/søndag var fastlagt.
    Vi satte derfor Jesper og Martin af i Målev og kørte mod Ølstykke.

    Aften tid:

    Vi skulle være hos Rolf kl. 18, så vi havde efterhånden travlt. Den var 17:30, da vi kørte på en enkel cykel op til stationen ”Stenløse”. (Kan varmt anbefale at sidde på styret når Oliver cykler)
    Vi er på Veksø station kl. 17:50, og når hjem til Rolf 17:55 under alt forventning. Husk jeg har Oliver på slæb.
    En lille sang:

    ”Ohh Olle kigger på stjernerne, i stedet for at fucking skynde sig.”

    Vi går igennem haven og op til havedøren, og til min store overraskelse er Rolfs forældre stadigvæk hjemme. Men kan se de er på vej ud af døren, så ingen alarm.
    Og til ingens store overraskelser er intet klart eller forberedt på forhånd.


    Folk begynder at komme raslende stille og roligt, vi starter grillen op.
    Christian kommer i en meget flot rød skjorte med slips. Han er fin på den og så alligevel ikke, for i hver hånd har han en kasse Harboe pinsebryg.

    ”Øl smager af det samme, og alle der siger andet er dumme individer”

    Plejer min udtagelse at være om øl. Jeg drikker en Carlo (Carl’s speciel) .. Jeg drikker en Carlo mere, og så lige en mere. Panik. Der er ikke flere Carlo’er på dåse.

    ”Hvor fanden er den øloplukker.” Jeg prøver febrilsk at få en lunken Harboe pinsebryg op men lige meget hjælper. Ingen remedier er i nærheden til at hjælpe mig (Min tanke går straks til Bailerkaj numero Uno ’Kennet’ som kunne åbne øl med sine tænder i de unge teenager år.) Bliver nød til at bevæge mig fra Solen og ind i køkkenet efter en øloplukker.
    Finder min stol igen og åbner glad endnu en øl.

    ”Fy forhelvede, det smager jo af jern” (Jern Øl)
    Alligevel blev den skarpe smag af 5,7 procents lunken Harboe Pinsebryg hårdt elsket hele aftenen.
    Det er rigtig hyggeligt, vi sidder ca. 10 mennesker og spiser. Der var lækkert mad på grill og vi havde det sjovt. Der kommer endnu flere folk og Peter og Marcus melder også deres ankomst.

    Se ankomst her:
    https://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150200825645626&ref=mf

    Natte Tid:

    Tramplinen i haven bliver brugt flittigt og der er næsten hele tiden optaget på den. Senere på aftenen skal jeg op og vise hvor flot jeg hopper. Laver en ryglanding uden at være underrettet om de høje sten der ligger under og lander lige på en. Det gjorde av. Jeg var heldigvis ikke den eneste der var uheldig for Jesper fik ødelagt sin partyarm. Et lille ryk i den og så virkede partyarmen igen.

    Jelz dårlig arm
    Festen der gik over i historien. 30862_10150200805530626_684730625_12827829_5516874_n

    Jelz Partyarm
    Festen der gik over i historien. 30862_10150200805545626_684730625_12827831_6966258_n



    ”Vi skal da ha’ en ølbong der går fra første etage ned til terrassen ” siger Peter. Vi mangler slange, så instant går vi på rov efter haveslange sammen med et styk hækkesaks.
    Vi finder en haveslange og låner et par meter. (ikke Rolfs hus)
    Det er en go’ ølbong og der er tryk på. Øllerne bliver hældt på i Rolfs forældres værelse. Så der kommer til at stå rigtig mange tomme flasker.
    Jeg tænker lidt over hvad de har tænkt da de var på vej i seng..

    Festen der gik over i historien. 30862_10150200805635626_684730625_12827841_2460779_n

    Festen der gik over i historien. 30862_10150200805920626_684730625_12827856_3105022_n

    Festen der gik over i historien. 30862_10150200806040626_684730625_12827864_2373756_n


    Julie siger vi skal rulle ned ad haven. Jeg siger ja, men aner ikke hvorfor jeg siger ja, for det er en vildt dårlig idé selvom det er hamrende sjovt. Vi maler tøjet grønt. Det bliver rigtig flot! Græsset er lidt dårligt og slidt i Rolfs have. Så vi beslutter os for at benytte naboens græs som ser flottere og blødere ud.
    Det er meget bedre at rulle i naboens græs, men alligevel har festens numero Uno Yes-Woman kæmpe hudafskrabninger på skuldre.

    Der er end til videre drukket 2-3 flasker gajol. Der en lille smule tilbage. Men alle glas er efterhånden smadret eller ikke til at finde. Vi drikker bare fra flasken, det resultere i sprut på gulvet hvis man drikker fra flasken og en danser ind i en. ”Vi græder ikke over spildt mælk, - Men sprut er fanme en anden sag!!”

    Martin kommer tilbage. Han har armbånd på fra Da Club. Men han har sprut med så det er fint. Vi drikker, danser og har det sjovt.

    Kl. 03 kommer rolfs forældre hjem. Hans far kigger rundt. Han ser ikke sur ud, selvom der ligger flere kilometer toiletpapir i stuen, alkohol over det hele og folk med sko på over alt. Han ser nu mere tilfreds ud og har et ansigts udtryk der siger ”Jeg er stolt af dig min dreng” Han går op af trappen til soveværelset med et lille skævt smil. Hans mor bliver derimod stående. Hun siger ikke noget. Hun bliver bare stående. Hun siger stadigvæk ikke noget. Rolf går over til hende ”Er der ikke bare flot?” Hun peger på hans ansigt uden at sige noget, og går så op af trapperne mod deres soveværelse.
    PRICELESS

    Her begynder min hukommelse at dæmre

    Festen dør desværre kl. 06:30 Søndag morgen. Folk går hjem.


    Sidst rettet af Jimmi Krogh Man Maj 31, 2010 11:29 pm, rettet i alt 9 gange
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Kennet Andersen Man Maj 31, 2010 7:15 pm

    hehe fantastisk recap, vil egentlig gerne have en episode 2 fra rolfs side dagen efter Very Happy.
    pyemus
    pyemus


    Antal indlæg : 1
    Join date : 31/05/10

    Festen der gik over i historien. Empty yaw

    Indlæg  pyemus Man Maj 31, 2010 9:51 pm

    amazing! lige en enkelt comment til linje 49, var det ikke Harboe pinsebryg og ikke Harboe påskebryg??? afro
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Maj 31, 2010 10:06 pm

    Det er rettet nu (: lol!
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Rolf Man Maj 31, 2010 11:27 pm

    EPISODE 2!

    klokken er ca 14, og Rolf vågner til lyden af en støvsuger som er i fuld gang med at fjerne alle beviser fra gårsdagens/nattens udskejelser. Hvem er mon den barmhjertige sjæl som allerede er stået op for at rydde op?

    Rolf vælter ud af sengen (ligesom DONKEY KONG), og slæber sit korpus hen over værelsesgulvet som byder på masser af forhindringer, blandt andet en tom flaske vodka som Julie tilsyneladende har sat til livs alene drunken (Det forklarer måske hvorfor hun på dette tidspunkt ligner en der er blevet ramt af en vejsidebombe lol! )

    I køkkenet viser det sig at være daddy der har taget kommandoen, og formået at bringe hele stuen og køkkenet tilbage i oprindelig stand, og Rolf er lige ved at knibe en glædeståre Sad Han skal vist have en ekstra stor fødselsdagsgave i år.

    Men glæden skulle snart komme til en ende da daddy, med et kæmpe smil på læben og pegende ud af vinduet, siger: "Har du prøvet at kigge ud på terrassen?"
    Rolf går med bange anelser hen og åbner havedøren, og ganske som forventet mødes han af et rædselsfuldt syn, som til evig tid vil hjemsøge hans sind, idet han fra nu af, hver gang nogen nævner ord som slagmark, spedalsk legeplads eller Talebansk kampzone, vil få dette billede frem på hornhinden.

    MEEEEEEEEEN han når da også kun lige at gribe kosten før, DING DONG, at det ringer på døren, og her står Rolf's glade nabo og kunne godt tænke sig at få svar på 2 spørgsmål.

    1. "Er det dig der holdt fest igår?"
    2. "Vores terrasse er bombarderet med glasskår, kender du noget til det?"

    ... Og det kendte Rolf godt noget til...

    Så gik turen ind til naboen, i regnvejr, hvor stakkels Rolf måtte ned på sine små knæ for at samle glasskår op fra revnerne mellem fliserne, mens han spekulerer over hvordan man har formået at tabe sin ølflaske henover 1 stk hegn og 1 stk skur, for at udløse denne glas-eksplosion Suspect Thumbs up!
    Men trods denne tvivlsomme start på dagen, har Rolf stadig et lille smil på læben ved tanken om de utallige legendariske hændelser der har fundet sted på kelsted 133, 29/30 maj, 2010. rendeer

    Klokken er nu 22:25, d. 31 maj... oprydningen er hermed fuldendt, og bagagerummet fyldt til bristepunktet med pant, som de stakkels flaskedrenge i kvickly kan få lov at tage sig af imorgen...

    Rolf er en træt lille dreng som nu vil sige to tusind tak for en vellykket abefest, og vi ses igen næste år hvor succesen selvfølgelig skal gentages... hjemme hos christian...! cheers
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Der König Man Maj 31, 2010 11:52 pm

    Fantastisk fest, men det er umulig at beskrive med en referat, hvordan det var. "Man sku ha været der!"
    Personligt kan jeg ikke huske noget fra min sidste ølbong til jeg bliver vækket i Rolf's seng om morgenen og forvirret prøver at finde mine sko. Til mit forsvar skal lige siges at jeg havde mindst 100 meter hjem, så er det jo klart man crasher hos Rolf. Gad vide om jeg har gjort det af ren forsvar, da jeg tidligere er blevet beskyldt for at "flygte" fra fester hos Rolf. På den måde kunne jeg jo bevise at jeg VAR en færdig mand :p

    Man tak for en fed aften drenge Wink
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Maj 31, 2010 11:55 pm

    Rolf skrev:
    Men glæden skulle snart komme til en ende da daddy, med et kæmpe smil på læben og pegende ud af vinduet, siger: "Har du prøvet at kigge ud på terrassen?"
    :

    Det jo bare genialt Rollo. Grineflip.dk. Forestiller mig det nøjagtige samme ansigtsudtryk han havde da de kom hjem. Very Happy total sjovt lol!

    Og velskrevet update mate king
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Maj 31, 2010 11:59 pm

    Der König skrev:Fantastisk fest, men det er umulig at beskrive med en referat, hvordan det var. "Man sku ha været der!"
    Personligt kan jeg ikke huske noget fra min sidste ølbong til jeg bliver vækket i Rolf's seng om morgenen og forvirret prøver at finde mine sko. Til mit forsvar skal lige siges at jeg havde mindst 100 meter hjem, så er det jo klart man crasher hos Rolf. Gad vide om jeg har gjort det af ren forsvar, da jeg tidligere er blevet beskyldt for at "flygte" fra fester hos Rolf. På den måde kunne jeg jo bevise at jeg VAR en færdig mand :p

    Man tak for en fed aften drenge Wink

    Du var helt væk. Er så godt at se at du giver den fuld skræld. Bliver helt vild, når jeg ser Renne fulde sig, har bare lyst til at kramme og kysse ze man hugs..
    De ølbongs var også ret vilde. Kunne ikke engang få en enkelt ned Sad

    Der König skrev:Til mit forsvar skal lige siges at jeg havde mindst 100 meter hjem, så er det jo klart man crasher hos Rolf

    haha awesome Very Happy cheers
    avatar
    Christian


    Antal indlæg : 5
    Join date : 01/06/10

    Festen der gik over i historien. Empty Yeeeeeeah!

    Indlæg  Christian Tirs Jun 01, 2010 12:32 am

    Drenge.... I LOVE IT!

    Det var selvfølgelig en fest af ubeskrivelig vild kaliber, men jeg synes Jimmis kritik mod mine fint medbragte øl er en smule uberettiget - personligt syntes jeg faktisk om den lidt pikante smag af jern!
    Næste år laver en lejlighedscrawl, så alle får lige meget del i rodet. Til den tid er vi jo alle naboer, så der vil heller ikke være nogle klager over støj, ødelagte flasker eller nøgne mennesker foran vinduet - tværtimod! Tilbage er der kun at sige:

    Fuckin' hell, det var nice!
    avatar
    Martin


    Antal indlæg : 6
    Join date : 02/06/10

    Festen der gik over i historien. Empty Yes-MAN!

    Indlæg  Martin Ons Jun 02, 2010 10:12 am

    Boys.

    Først og fremmest tak for den episke aften, og ikke mindst weekend. Jeg har først i dag fået min stemme tilbage :s. Den har simpelthen været løbet skrigende bort, jeg er sikker på det er Gajol & Fisk der har gjort deres til at få fjernet mit utaknemmelige stemmebånd.

    Der er visse huller i min hukommelse fra den aften som jeg HELT sikkert IKKE vil have kommer tilbage. Very Happy

    Jeg må give René ret. Der er bare ting fra denne aften som ikke kan forklares / fortælles, man skulle have været der. afro

    De ølbongs var også ret vilde. Kunne ikke engang få en enkelt ned

    What?!?`FEDE! Du har NARRET mig! lol! Du råbte dit parringskald ud til mig for at jeg skulle komme op til den forpulede vandslange og smage på læskedrikken som var deri! Men jeg siger jo ikke nej til sådan en udfordring, YES-MAN! En ting er at jeg får skudt 2 JERN bajere direkte ned i halsen, en anden ting er så at jeg vælger at skylle det ned med endnu et shot! jocolor

    Og dudes...! Jeg er sikker på at der vil blive fortalt både sagaer, eventyr, blive sunget folkeviser, skrevet fortællinger ned på papyrus papir, indspillet cd'er så vores oldebørns oldebørn kan få disse beretninger overdraget fra generation til generation...! Very Happy EPISK!

    Min krop fortæller mig at den er klar til mere vildskab snarest, nu er den lige kommet op i gear igen!

    LET THE MOTHERFUCKING PARTIES BEGIN DUDES!

    YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES!

    Og hvor slukket er det lige at jeg vælger at drage på op til flere eventyr og togter ud i verden i løbet af aftenen.

    Rolf, ang. det med din nabo .. .. . . .. Det var ikke mig! Jeg brugte bare deres hegn som klatrevæg, og have som legeplads Very Happy
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Jun 06, 2010 5:40 pm

    Nu vi snakker om epic fester, så ser det også ud til at den beachparty på da club var genial Very Happy:D:D:D:D, har nu grinet et kvarter af hende her

    Festen der gik over i historien. 29158128090730554442100

    facebook
    avatar
    Martin


    Antal indlæg : 6
    Join date : 02/06/10

    Festen der gik over i historien. Empty Haha

    Indlæg  Martin Søn Jun 06, 2010 6:07 pm

    Hahaha, fuck hvor nice! Men det var også crazy dernede, med indendørs pool og det hele ;D.

    Turen Jesper, Rolf og Jeg havde i går var også VANVITTIG, vi endte på bakken kl. 22:00, hvor efter vi rammer DC kl.2:00 til beach "after" party Very Happy
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Jun 06, 2010 6:40 pm

    hun gik måske og viste nipples hele aftenen Very Happy??
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Rolf Man Jun 07, 2010 7:07 pm

    nice Very Happy man må sige at damerne ikke gik så meget op i at være dækket til da vi var der Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jun 07, 2010 11:47 pm

    Hvorfor er det altid det fede sker når jeg ikke er der:b Er 1millard % sikker på hvis jeg ikke tager med til lloret sker der et eller andet der ville gå over i historien, som f.eks. Christina Aguelira kommer forbi og i gamer hende og tager 3 woodys hjem sammen med hende..

    Anyways, måske er det bare fordi at der altså sker noget nice rundt om woodys-people og fordi vi allesammen bare er lavet er ubeskriveligt awesome stuff! Very Happy .. But i dont know ..

    Sponsoreret inhold


    Festen der gik over i historien. Empty Sv: Festen der gik over i historien.

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 1:28 pm