woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


3 deltagere

    Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde  Empty Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde

    Indlæg  Jimmi Krogh Fre Jul 16, 2010 1:22 pm

    Hej boys

    Vil lige lave et share på en dude der har en golf som han har lavet rebuild af. Han vælger simpelthen at lave storedele af bilen i glasfiber.

    http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2008/12/04/2119198.aspx
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde  Empty Sv: Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde

    Indlæg  Kennet Andersen Lør Jul 17, 2010 12:03 am

    Hvorfor er det lige han maler bilen, for bare at bruge det som form til glasfiberen??

    Og han kunne da godt lige have afsluttet projektet så man kunne se resultatet
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde  Empty Sv: Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde

    Indlæg  Jimmi Krogh Lør Jul 17, 2010 12:38 am

    Kennet Andersen skrev:Hvorfor er det lige han maler bilen, for bare at bruge det som form til glasfiberen??

    Og han kunne da godt lige have afsluttet projektet så man kunne se resultatet

    Han ombestemte sig :b så skar han den istykker og lavede den i glasfiber istedet
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde  Empty Sv: Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde

    Indlæg  Nos Lør Jul 24, 2010 4:48 pm

    Shit!!
    Fuck det er jo vildt man. Sikke et arbejde!! Han må have meget fritid Very Happy

    Sponsoreret inhold


    Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde  Empty Sv: Sindsygeste Golf2 projekt jeg har set nogensinde

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 1:15 pm