woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+2
Jimmi Krogh
Jesper
6 deltagere

    Woodys dag!

    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Woodys dag! Empty Woodys dag!

    Indlæg  Jesper Tors Jul 17, 2008 1:20 am

    Hey Boys!

    I anledningen at min hjemvenden til DK tænkte jeg vi kunne lave en woodys dag, en kombination af vores kærlighed til ski og vores bare almindelige underlige samvær Very Happy

    Jeg foreslår vi finder en lørdag i løbet august (jeg rejser først lørdag d. 9 august såeh hvad med d. 16 august? Very Happy) med evt føglende program:

    Meetup somewhere i KBH Klokken 12:00 (evt med inkluderet møde vedr. ture i år)
    Her finder vi noget random let at spise og mens vi lige får høvlet de spidige kommentarer af til hinanden vi har gemt på siden sidst!

    Shoppetur Klokken 13:30
    Vi dribbler rundt til skibutikker (540 og hvad de ellers hedder) i KBH og kigger på det seneste. Hvis man lige mangler det ene eller andet har man en chance for at gøre køb til i år her.

    Mad skal der jo til Klokken ca 17-18 (evt med inkluderet møde vedr. ture i år)
    Evt en middag eller bare noget random at spise.

    BIF/DRUK starter Klokken ca 19-20
    Ja som overskriften hentyder så kunne vi tage på bio eller druk tur ud i natten eller måske en blanding af begge to.



    Dette er mit bud på en hyggedag i woodys tegn.

    Hvad synes i og hvem er friske? cheers


    Sidst rettet af Jesper Man Jul 21, 2008 9:20 am, rettet i alt 2 gange
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Jul 17, 2008 9:15 am

    Det er en rigtig fedt intiativ og bestemt noget vi mangler.
    Først og fremmest ville det være smart at lægge vægt på en dato som alle har mulighed for at deltage så hele holdet kommer med! Aug. Passer mig fint.! Jeg må dog ligge d. 2 Aug af da jeg skal til Fødselsdag og d. 9 aug da jeg skal til svendegilde.
    540shop i noget jeg har haft i tankerne i et stykke tid og vi må helt sikkert forbi butikken. Desværre så har Crossmax i fields sommertøj så der må man komme tilbage når det bliver vinter. - Jeg er på udkig efter en jakke som det kan fornemmes hvis nogle af jer har læst herinde på forumet.

    Jeg ved ikke med jer andre fattigerøve men jeg vil helt sikkert lægge op til et hygge æde til aften hos jensen! lang tid siden jeg har været der og man kan gå der fra med dessert og det hele for 200,- -/+
    Den Jensens der ligger på Kultorvet er rigtig hyggelig. - Hvad siger folk til det?

    Film eller druk, jeg er ligeglad! Men hvis vi skal på druk skal jeg ihvertfald have et sted at crashe!
    Bio hvis der går noget som bare "MÅ" ses i en biograf affraid


    Dejligt at få dig tilbage til DK mate! cheers


    Lad os få nogle datoer på bordet! Jeg starter ud med at foreslå d. 17 Aug! Lørdag
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys dag! Empty :)

    Indlæg  Der König Lør Jul 19, 2008 11:35 pm

    Well efterhånden oss langtid siden man har set dig Jesper Razz
    Men anyways, lyder rigtig fedt. I foreslår begge to d. 17 August, som i følge min kalender er en søndag, så ved for det første ikke om den der ski shop har åbent og for det andet er der keine bytur til Dr. René den dag, da jeg jo begynder i skole igen m allerede d. 13 Sad

    Men fedt initiativ, jeg kan alle dage(stort set), en fredag eller Lørdag kunne være fedt så vi kunne tage i byen. Men bare jeg ved det i god tid kan jeg alle weekender. Smile
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Jimmi Krogh Søn Jul 20, 2008 8:51 pm

    Der König skrev:Well efterhånden oss langtid siden man har set dig Jesper Razz
    Men anyways, lyder rigtig fedt. I foreslår begge to d. 17 August, som i følge min kalender er en søndag, så ved for det første ikke om den der ski shop har åbent og for det andet er der keine bytur til Dr. René den dag, da jeg jo begynder i skole igen m allerede d. 13 Sad

    Men fedt initiativ, jeg kan alle dage(stort set), en fredag eller Lørdag kunne være fedt så vi kunne tage i byen. Men bare jeg ved det i god tid kan jeg alle weekender. Smile
    d. 16 så - Jeg skal på arbejde om mandagen efter
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Jesper Man Jul 21, 2008 9:14 am

    Der König skrev:Well efterhånden oss langtid siden man har set dig Jesper Razz
    Men anyways, lyder rigtig fedt. I foreslår begge to d. 17 August, som i følge min kalender er en søndag, så ved for det første ikke om den der ski shop har åbent og for det andet er der keine bytur til Dr. René den dag, da jeg jo begynder i skole igen m allerede d. 13 Sad

    Men fedt initiativ, jeg kan alle dage(stort set), en fredag eller Lørdag kunne være fedt så vi kunne tage i byen. Men bare jeg ved det i god tid kan jeg alle weekender. Smile

    heh åbenbart køre mig og jimmi på samme fucked op kalender (afk i hjernen.com), men ja d. 16 august ville være goodie Smile
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Kennet Andersen Ons Jul 23, 2008 1:53 pm

    Fedt initiativ min dreng! Jeg er frisk på det hele, og med min hovedregning så tyder alt på at jeg har fri der!
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Woodys dag! Empty ^^

    Indlæg  Rolf Søn Jul 27, 2008 2:29 am

    Excellent idé Mr Westus, Im in Wink

    den 16 lyder ogs helt fint, så håber jeg bare jeg ik skal arbejde eller noget andet sjovt den dag.
    time to party woodys style!
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Woodys dag! Empty Dato fastlagt

    Indlæg  Jesper Tors Jul 31, 2008 12:58 am

    Okey så er dato på plads! LØRDAG d. 16 august!!!

    Jeg har tilbudt Jimsee og Kennet at crashe hos mig (har min pappas lejlighed hele august)

    Jeg foreslår at vi tager derhjem efter endt shoppetur, fixer noget mad sammen og nogle bajere og tager den derfra? Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Jul 31, 2008 11:00 am

    Jesper skrev:Okey så er dato på plads! LØRDAG d. 16 august!!!

    Jeg har tilbudt Jimsee og Kennet at crashe hos mig (har min pappas lejlighed hele august)

    Jeg foreslår at vi tager derhjem efter endt shoppetur, fixer noget mad sammen og nogle bajere og tager den derfra? Very Happy

    Yeahh! Bliver konge!! Very Happy huske olle! Han er en vigtig brik.

    Jesper det kan kun siges for ofte til det er gjort! FIX BILLEDE TIL FACEBOOK + IMBA FILM! cheers cheers cheers
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys dag! Empty tsk tsk på René

    Indlæg  Der König Lør Aug 02, 2008 1:23 am

    René sidder og kigger nærmere i sin kalender og slår sig selv i hovedet utallige gange med en skovl, da han har indset at han faktisk skal arbejde d. 16. Meget uprofessionelt og nærmest taber-agtigt når han næsten selv har foreslog dato'en, denne fejl havde jeg end ikke selv troet noget woodies-medlem med respekt for sig selv kunne lave, og så gør jeg det selv. Det er simpelthen for dumt. tsk. tsk. Sad. Men jeg vil arbejde på sagen med vagten, men indtil videre er det er no-go for mig Sad
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Kennet Andersen Lør Aug 02, 2008 4:56 pm

    Nui, der er dømt kvajebajer!!! Hva tid drager du på arbejde?? det kan vel altid blive til en fyraftens øl? Er det ikke stadig netto du arbejder i, så lukker i jo senest kl. 16, så kan du jo godt nå at støde på senere
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Jimmi Krogh Søn Aug 03, 2008 1:57 pm

    Kennet Andersen skrev:Nui, der er dømt kvajebajer!!! Hva tid drager du på arbejde?? det kan vel altid blive til en fyraftens øl? Er det ikke stadig netto du arbejder i, så lukker i jo senest kl. 16, så kan du jo godt nå at støde på senere

    han arbejder på en tank og den lukker vidst først kl 23 Razz




    FORFANDEN KVAJABAJER
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Der König Man Aug 04, 2008 3:49 pm

    Heldigvis er det en middagsvagt jeg har. Så jeg har fri kl 18, hvis jeg ikke kan få den byttet eller woodies dag rykket. Så anyways vil jeg møde op med en omgang kvajebajere omkring 18.30 I Måløv hos Jespers far, hvor jeg vil forvente at den store Gourmet oplevelse venter på mig. I er jo 5 drenge og har en hel dag, så maden må være god Razz Ej jeg håber jeg kan få den byttet så jeg kan være med hele dagen. Men eller joiner jeg bare senere Wink
    Dennis
    Dennis


    Antal indlæg : 75
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Solrød strand

    Woodys dag! Empty yiha ;)

    Indlæg  Dennis Tirs Aug 12, 2008 3:14 pm

    Er jeg velkommen? :p Sry har først læst det på forummet idag ..
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Kennet Andersen Tirs Aug 12, 2008 3:48 pm

    jeg syntes da du er velkommen... Men kræver lidt mere aktivitet fra dig her på forum Wink
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Jesper Ons Aug 13, 2008 4:02 pm

    Self er du velkommen Dennis.

    Jeg har snakket med olle. Han har først mulighed for at joine os til spisning. Hvordan ser det ud med rené?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys dag! Empty :)

    Indlæg  Der König Fre Aug 15, 2008 12:12 am

    Du har bare at møde op Dennis, sådan er reglerne! Smile
    Well jeg har fri kl 18. Men arbejder på måske at få fri kl 17 i stedet for, så jeg kan joine jer "allerede" kl 18 til spisning Razz
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Jimmi Krogh Fre Aug 15, 2008 9:57 am

    Der König skrev:Du har bare at møde op Dennis, sådan er reglerne! Smile
    Well jeg har fri kl 18. Men arbejder på måske at få fri kl 17 i stedet for, så jeg kan joine jer "allerede" kl 18 til spisning Razz

    Husk kvajabajerne! Det er ret vigtig hvis jeg skal komme på ret køl efter den bommert affraid



    Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys dag! Empty Kan jeg crashe hos dig jew?

    Indlæg  Jimmi Krogh Fre Aug 15, 2008 1:32 pm

    Kan jeg crashe hos dig jew?
    Hvis det bliver vildt?
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Aug 15, 2008 5:05 pm

    Jesper skrev:Hey Boys!

    I anledningen at min hjemvenden til DK tænkte jeg vi kunne lave en woodys dag, en kombination af vores kærlighed til ski og vores bare almindelige underlige samvær Very Happy

    Jeg foreslår vi finder en lørdag i løbet august (jeg rejser først lørdag d. 9 august såeh hvad med d. 16 august? Very Happy) med evt føglende program:

    Meetup somewhere i KBH Klokken 12:00 (evt med inkluderet møde vedr. ture i år)
    Her finder vi noget random let at spise og mens vi lige får høvlet de spidige kommentarer af til hinanden vi har gemt på siden sidst!

    Shoppetur Klokken 13:30
    Vi dribbler rundt til skibutikker (540 og hvad de ellers hedder) i KBH og kigger på det seneste. Hvis man lige mangler det ene eller andet har man en chance for at gøre køb til i år her.

    Mad skal der jo til Klokken ca 17-18 (evt med inkluderet møde vedr. ture i år)
    Evt en middag eller bare noget random at spise.

    BIF/DRUK starter Klokken ca 19-20
    Ja som overskriften hentyder så kunne vi tage på bio eller druk tur ud i natten eller måske en blanding af begge to.



    Dette er mit bud på en hyggedag i woodys tegn.

    Hvad synes i og hvem er friske? cheers
    [i][u]


    Haha Jesper man ved bare hvorfor du lige foreslog den dato med den lille smilie, GAY PRIDE PARADE!!!!! Haha vi skal rende rundt en hel dag i en by fyldt med homoer I love you I love you I love you
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Aug 15, 2008 9:05 pm

    Skal vi ikke tage ind og se Blå Mænd?????
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Aug 17, 2008 10:01 pm

    Tak for en god aften drenge... Det maa vi goere igen, en dag...
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys dag! Empty ..

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Aug 18, 2008 10:39 am

    Mange tak for igår. Det var en super dag.
    Lidt ærgeligt vi ikke kom i nogle butikker men så må vi aftale noget senere.
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys dag! Empty :P

    Indlæg  Der König Man Aug 18, 2008 7:40 pm

    Yeah tak for en hygsom dag Smile Var god griner! Selvom tømmermændene var lidt brutale, var de det hele værd Razz

    Sponsoreret inhold


    Woodys dag! Empty Sv: Woodys dag!

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 3:20 pm