woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


3 deltagere

    Sneen til Kennet er i hus

    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Sneen til Kennet er i hus Empty Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Kennet Andersen Tors Okt 16, 2008 9:58 pm

    Såå kom dagen hvor mine invitere damen og jeg på ski, og det kan man jo absolut ikke sige nej til. Der går så ikke lang tid før min far finder ud af at en af hans kolegaer lige har købt en sprit ny lejlighed i Østrig, men han troede ikke det var et stort sted og han viste heller ikke med prisen.
    Det viser sig så at vi får smidt lejligheden i nakken til ingen mønter, og så ligger det mindt i Bad Gastain, berømt for sin back country ski og så med en famøs park Absolut Park, mææææn ikke nok med det så har de også lige bygget en ekstra park The Stash, og vi kender jo alle sammen til Østrig by night

    Såå nu er jeg glaaaad Very Happy, ville bare lige lette trykket
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Sneen til Kennet er i hus Empty Sv: Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Der König Fre Okt 17, 2008 3:51 pm

    er der mulighed for at vi får hytten i nakken ? Smile
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Sneen til Kennet er i hus Empty Sv: Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Okt 17, 2008 7:27 pm

    Den er ikke stor nok til alle Razz... Men nu pissssser jeg lige teritoriet af, så kan vi se om det var en mulig destination for en fremtidig tur
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Sneen til Kennet er i hus Empty ..

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Okt 20, 2008 12:35 pm

    fuck hvor nice cheers cheers cheers
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Sneen til Kennet er i hus Empty Sv: Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Jan 23, 2009 11:45 pm

    ÅÅÅÅÅÅÅH så er det imorgen tidligt at jeg drager afsted til østerrigsland, vil bare lige træde lidt i det nu når jeg står på ski søndag, med frisk powder... Og ja jimmi velkommen hjem Wink
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Sneen til Kennet er i hus Empty Sv: Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Der König Lør Jan 24, 2009 4:33 pm

    Kennet Andersen skrev:ÅÅÅÅÅÅÅH så er det imorgen tidligt at jeg drager afsted til østerrigsland, vil bare lige træde lidt i det nu når jeg står på ski søndag, med frisk powder... Og ja jimmi velkommen hjem Wink

    Jeg hader jer allesammen ! Men god tur pretty-boy Smile
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Sneen til Kennet er i hus Empty Sv: Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Kennet Andersen Man Feb 02, 2009 12:29 am

    Sååå er jeg hjemme i Danmark og hoooold kæft en lækker tur.. natten til dag 2 faldt der 30cm, og jeg tog med damen ud på en blå piste for lige at varme op, og så lige muligheden for lige at prøve og se hvad al hypen med pudder var... DAAAAMN IM IN LOOOOOVE...

    En lille historie:
    De næste par dage faldt der mere og mere sne, og jeg skulle have lidt flere udfordringer og fik nogle fede lange ture ned langs bjerget. Ida var træt og ville ikke med ned på den anden side for at komme hjem pga. totalt smadrede pister så hun tog liften ned. Jeg køre så derud af og nyder bare at stå i flormelis til knæene. Jeg følger et par andre spor og indtil de møder en piste, og jeg tænker de må da fortsætte på den anden side, men nej pludselig var alt helt uberørt, og jeg begynder at blive lidt nervøs for hvor det her risikere at ende, men kigger op og det er jo fuldstændig umuligt at komme op igen, så jeg forsætter så.
    Jeg kører så lidt ned af og kan mærke jeg begynder at tænke lidt for meget over hvor alene jeg faktisk er og at ikke engang Ida ved hvor jeg er, og bliver lidt nervøs. Jeg rammer skovkanten og støder på et snowboard spor som jeg så følger ned. Jeg kan så småt se en bygning og genkender straks stam ølhytten, mens jeg så småt køre ud af skoven peger en af mand så over mod mig og de tre andre der er ved at tage ski på vender sig så om og kigger... For satan man følte sig bare som en KONGE, king..

    Men den tur skulle jeg så ikke ud på endnu engang, det var lidt scary. Men fuck jeg elsker powder!!!!

    Jaah er lige kommet hjem og skal begynde på den nye skole imorn så må hellere få sovet lidt. Kan se der er en masse indlæg jeg lige skal lige se at blive opdateret i løbet af imorgen...
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Sneen til Kennet er i hus Empty Sv: Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Der König Man Feb 02, 2009 8:10 pm

    Fuck hvor nice! Tag mig med Razz Desværre er Idre bare ikke stedet for powder, for jeg elsker det også... Det er såååå skønt Smile

    Sponsoreret inhold


    Sneen til Kennet er i hus Empty Sv: Sneen til Kennet er i hus

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 3:19 pm