woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


4 deltagere

    Lørdag d. 31/1 Til 540 shop

    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Lørdag d. 31/1 Til 540 shop - Page 2 Empty Sv: Lørdag d. 31/1 Til 540 shop

    Indlæg  Der König Fre Feb 06, 2009 1:38 am

    Kennet Andersen skrev:Alpservice kan også hjælpe med at få job, men tror ikke der er meget af whistlers berømte champagne pudder tilbage efter 250.000 tilskuere kommer på besøg eller hvor mange der nu dukker op :p... men jaah det er jo trodsalt bare et par uger det foregår, og ikke kun i whistler så ja man må se muligheder i stedet for forhindringer alien

    Hvordan med damen hva siger hun til planerne??
    Det der bare bekymre mig mest er jo den dobbelte husleje jeg hænger på, så der skal arbejdes hårdt. Jeg har også snakket lidt med en der har en "pølsebod" i Val Thorens hvor man skulle arbejde fra kl. 16.00, og han kunne også hjælpe med nået billig bolig.. Og når man har job i Val t får man rabat på sæson kortet

    Ja jeg har også overvejet Val T, eneste minus ved Val T er at det er i Frankrig Wink Uden tvivl et fedt sted at være, men tror også bare stedet går lidt for meget op i meningsløs druk i længden. Plus at man bor virkelig kummerligt Smile men jeg har da stadig overvejet det. Alpservice har også boliger i Val T.

    Min fætter var skibums i Zell am Ziller, han har sagt til mig at jeg bare skal begynde at kigge samtlige aviser igennem Juli-Ausgust-September, heri skulle der eftersigende være mange rejse bereau'er der søger danske guider/skilærer til deres destinationer. Min fætter var så heldig at komme derned gennem Højmark, som betalte hans 10 dages uddannelse som skiinstruktør. At tjene penge på at lære noobies danskere eller andre dumme turister at stå på ski, kunne klart være det optimale. Så jeg håber på noget lignende Smile

    Jeg kan godt forstå du er bekymret for den dobbelte husleje :b

    Hvad damen angår har hun for det første intet at skulle have sagt da det har været min drøm/plan lige siden jeg 8-10 år at tage en sæson sydpå at stå på ski. Faktisk var drømmen om at blive skibums i Østrig den hovedsagelige årsag til at jeg valgte tysk i 8. klasse Smile Men kunne være nice hvis en af jer kunne joine mig på en eller anden måde :b
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Lørdag d. 31/1 Til 540 shop - Page 2 Empty Sv: Lørdag d. 31/1 Til 540 shop

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Feb 06, 2009 9:32 am

    Det jo det, men derfor kan der jo stadig godt komme komplikationer ved at være væk 6-7mdr... Jeg havde godt nok aftalt med Ida, at tage den her uddannelse færdig før jeg tog afsted, men vil afsted nu Razz, man kan jo altid tage nået orlov fra skolen/være selvstuderende, kunne være jeg skulle tage en snak med studievejlederen om mulighederne...

    Man spare en masse besvær ved at tage med alpservice, men de ved så også hvad de skal tage for det, man kan spare betydelige mængder penge ved at arrangere det hele selv..
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Lørdag d. 31/1 Til 540 shop - Page 2 Empty Sv: Lørdag d. 31/1 Til 540 shop

    Indlæg  Der König Tirs Feb 10, 2009 2:16 pm

    Kennet Andersen skrev:Det jo det, men derfor kan der jo stadig godt komme komplikationer ved at være væk 6-7mdr... Jeg havde godt nok aftalt med Ida, at tage den her uddannelse færdig før jeg tog afsted, men vil afsted nu Razz, man kan jo altid tage nået orlov fra skolen/være selvstuderende, kunne være jeg skulle tage en snak med studievejlederen om mulighederne...

    Man spare en masse besvær ved at tage med alpservice, men de ved så også hvad de skal tage for det, man kan spare betydelige mængder penge ved at arrangere det hele selv..

    Ja ingen tvivl om at de kender deres pris ;o

    Sponsoreret inhold


    Lørdag d. 31/1 Til 540 shop - Page 2 Empty Sv: Lørdag d. 31/1 Til 540 shop

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 1:14 pm