woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


2 deltagere

    Indbrud d. 9/3 Jimmi

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Indbrud d. 9/3 Jimmi Empty Indbrud d. 9/3 Jimmi

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Mar 10, 2009 1:09 pm

    Hej

    Jeg har desværre været udsat for indbrud igår. Jeg har mistet for rigtig mange penge og skal betale selvriskiko på 2000,- til forsikringsselvskabet. Det er noget rigtig møg for det sætter tingende lidt i perspektiv vedr. skiferien. Kan lige så godt sige det ser mega sort ud for mig. Men jeg skal have noget mere tid til at gå tallende igennem før jeg kan sige hvordan tingende er 100%

    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Indbrud d. 9/3 Jimmi Empty Sv: Indbrud d. 9/3 Jimmi

    Indlæg  Kennet Andersen Ons Mar 11, 2009 7:01 pm

    Pikke lorte idioter, bare ikke meget der er værer...
    De gange vi havde indbrud hos mine parents blev der heldigvis ikke taget nået der ikke kunne erstattes fra mig..

    Var det mens du var på arbejde eller hvad? og hva har de nakket?

    Men det er da ikke helt ringe hvis de har snuppet din ps3, bare lige se at få spæret din konto hvis du har gemt dine konto oplysninger på den, så du ikke bliver rippet yderligere...

    Men håber da du kommer med på turen, ellers må vi håbe en af de andre kan hoppe på turen, så vi andre ikke dør i udgifter Sad

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 3:25 pm