woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


3 deltagere

    Første gang på rampe (film & billeder)

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Jimmi Krogh Søn Maj 10, 2009 4:59 pm

    Hey All.

    Så blev det varm i vejret så rulleskøjterne kunne tages frem.
    Vi blev enige om at tage ud til roskilde skate park for at stå lidt på rampe første gang ever. Syntes sku det er sjovt selvom min skulder stadigvæk gør nas

    UPDATE

    Her er et lillebitte uddrag fra vores dag .

    Så er filmen blevet opdateret og er færdig nu , kig den

    http://vimeo.com/4687973


    Sidst rettet af Jimmi Krogh Man Maj 18, 2009 12:11 pm, rettet 1 gang
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Der König Søn Maj 10, 2009 11:13 pm

    Fuck du er pro Smile haha ej ser sq meget hyggeligt ud... Det er godt nok mange år siden jeg har haft et par rulleskøjter som jeg kunne passe. Tror jeg holder mig til freestyle i sneen, der lander man blødere Smile Men det ser sjovt ud.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Maj 18, 2009 12:11 pm

    UPDATE, se øverst Smile
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Der König Man Maj 18, 2009 5:40 pm

    nice editing Jimse Smile Hvem er det der laver det der trick ved ca. 2:00 ? Også første gang han prøver ? Surprised
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Maj 19, 2009 9:04 am

    Der König skrev:nice editing Jimse Smile Hvem er det der laver det der trick ved ca. 2:00 ? Også første gang han prøver ? Surprised

    Det er en af mine kammerater rasmus Olesen, Ja det er første gang han gør det. Men der skulle nogle forsøg til før han klagede det Very Happy

    Og mange tak btw Smile
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Maj 19, 2009 9:16 am

    Jeg har btw, brækket kravetbenet på rampe, så det kommer til at gå et stykke tid inden jeg kommer op og stå igen. Embarassed
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Der König Tirs Maj 19, 2009 1:42 pm

    Av Av... Det var det jeg sagde Smile Jeg holder mig til Freestyle på ski. Der lander man blødere Razz
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Jesper Man Maj 25, 2009 4:00 pm

    hehe fin lille film, ser ud til at have været ret hygge :p

    Sponsoreret inhold


    Første gang på rampe (film & billeder) Empty Sv: Første gang på rampe (film & billeder)

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 1:14 pm