woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+3
Nos
Kennet Andersen
Jimmi Krogh
7 deltagere

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Jul 15, 2009 8:48 am

    Hey Woodys.

    Skiferie uge 42. Hintertux (en uge1 Budget. 3-4000,- DKK)

    Nu er det efterhånden på tide at lufte foreslaget med at komme afsted i uge 42.
    Jeg har siddet meget og kigget på stedet Hintertux som bla. blev besøgt af FSA sidste år.
    Deres tur koster som sagt 5000,- inkl. alt uden mad.
    Nogen syntes det er for dyrt og det er måske også mange penge ifh til bla. vores 2300kroners tur til Hafjell.
    Måske vi kan prøve at finde ud af noget billigere.
    Hintertux ligger i 3200m højde og derfor har parken Betterpark næsten altid er åben.
    På nuværende tidspunkt er park status : http://www.hintertuxergletscher.at/en/skigebiet/132/Snowpark+Hintertux.html.
    Vi har mulighed for at sidde 3-4 i min bil. Den kører 16km/l ca. hvis det skulle være 'by car' igen.
    I uge 42 er der stadigvæk varmt nede i østrig. Så derfor har vi mulighed for en masse andre aktiviteter. Jeg sad lidt og tænkte på hive nogle rulleskøjter med f.eks.

    Priser:
    Skikort 5 dage = 166euro / 1245,- DKK
    Bolig = 400euro / 3000,- DKK delt i 6 f.eks. 500,- DKK
    Kørsel Bil x2 = 4000,- DKK delt i 6.feks. 666,- DKK
    Mad+sprut = 1000,- pr. mand.

    Ialt. 3411,- DKK

    Det er bare et eksempel. Ved godt at priser og deltagelse kan afvige kraftigt. Men det er bare for at få lidt tal på. .

    Tjek stedet ud på :

    http://www.hintertuxergletscher.at

    Og så til de sædvanlige spørgsmål

    Hvem vil med/Hvem kan?

    Skal vi leje en hytte, hvor stor skal den være (kommer an på deltagelse)

    Vejledende pris for turen med alt?

    Hvor lang tid skal vi afsted?

    Shocked Håber virkelig der er nogle skijunkier der er klar til en lilletur til Østrig (:


    Sidst rettet af Jimmi Krogh Ons Jul 15, 2009 9:33 am, rettet 1 gang
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Lejligheder

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Jul 15, 2009 9:17 am

    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Kennet Andersen Ons Jul 15, 2009 9:51 am

    wuhuu... Jeg sidder så meget og tripper... Så jeg er på
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Nos Ons Jul 15, 2009 5:50 pm

    Så er jeg lige blevet 20. Så er jeg jo næsten blevet for gammel til den slags...................................................
    ............................................................................................................................................................................................................................................................................
    ..................................NOT!

    Jamen det lyder sgu da fornuftigt! Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty .

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Jul 16, 2009 11:00 pm

    Det lyder jo næsten som 3 tilmeldinger.
    Olle har du haft fat i Nikolaj?

    Syntes stadigvæk vi mangler nogle svar.

    Olle har du fri, og penge til uge 42? (:
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Rolf Fre Jul 17, 2009 1:34 am

    jeg kigger lige på det på lørdag når jeg kommer hjem, men det lyder som en PLAN! Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Jimmi Krogh Fre Jul 17, 2009 8:19 am

    Rolf skrev:jeg kigger lige på det på lørdag når jeg kommer hjem, men det lyder som en PLAN! Very Happy

    Okåå. God tur (:
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Der König Man Jul 20, 2009 12:50 am

    Lyder hyggeligt og billigt ! Smile Desværre er jeg indkaldt til Duty og har derfor ikke ferie i uge 42 (har i uge 41 - tror jeg!).
    Men udover det, så kan jeg jo lige give lidt update på livet som bums. Jeg tager med 90 % sikkerhed til Avoriaz hele sæsonen. Rolf har jeg forstået er 70-30 på om han tager afsted. Jeg regner med, at når vi får bestilt, så laver jeg et lille indlæg til dem af jer som har lyst til at besøge os. Det kan jo være anytime på sæsonen, og gerne op til en måned, hvis nogen er friske ? Smile Ellers er uge 7 og påsken jo oplagte, hvis der vel og mærket er nogen der går i skole og derfor ikke kan få fri ellers... Ellers skulle uge 3-5 også være super fede, da mange universiteter i disse uger ofte besøger Frankrig, men som sagt, mere information når alt er sikkert Smile
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jul 20, 2009 5:21 pm

    super fedt rené, bare bittert du ikke kan der i uge 42, jeg kan dog bekræfte at jeg har ferie i uge 42. Er det sådan at vi kan chrashe hos dig rené det skal du lige finde ud af for så er det jo en oplagt billig ferie, og så tager jeg gerne 2 uger, så skal jeg nok tage opvasken.

    hvis vi selv skal finde crib, og alle tager afsted både i uge 42 og en gang efter jul, så vil jeg høre hvad stemningen er for at tage Ida med i uge 42, da jeg har en date med hende om at vi skal afsted sammen. Ellers må jeg droppe den ene, da jeg ikke har råd til 3 ferier, skal jo spare op til sæsonen 2010/2011
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jul 20, 2009 5:44 pm

    Jeg håber da også gerne derned 2 uger hvis der er husly. Tager bare en luftmadras med Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Jul 23, 2009 10:41 am

    Rolf ,oliver & Jesper har i fundet ud af om i kan.?
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Jesper Tors Jul 23, 2009 12:14 pm

    Jeg kan ikke i uge 42, det er først uge i mit anden hovedforløb. Og der er ikke noget der hedder ferie på den skole så øv øv :/
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Der König Tirs Jul 28, 2009 5:16 pm

    Tror desværre ikke der er mulighed for at bo hos mig/os, da man bliver pakket ind i meget små lejligheder sammen med 5 andre Surprised For dem der har været i Val T/Avoriaz med gymnasier/universiteter eller lignende kender de kummerlige forhold Wink Men der er mulighed for at blive månedsbums gennem alpservice, hvis det var noget Razz Umiddelbare pris for dette er, 11.332-12.992 kr. for 4 uger med bolig og liftkort(dog uden transport).
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Rolf Tirs Jul 28, 2009 5:41 pm

    jamen jeg er vel på Wink

    skal lige tage mig sammen til at kigge ordenligt på det med avoriaz der, Reno ;P
    det der månedsbums halløj lyder helt ik helt dårligt..
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Der König Tirs Jul 28, 2009 10:50 pm

    Prisen som sæsonbums er dog kun 28493,- . Så for 2,5 gange så meget får man 4,5 gange så meget ski Razz
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Jul 28, 2009 11:01 pm

    Rolf skrev:jamen jeg er vel på Wink

    skal lige tage mig sammen til at kigge ordenligt på det med avoriaz der, Reno ;P
    det der månedsbums halløj lyder helt ik helt dårligt..

    Rollo med alt den tid du går rundt med må du snart fixe noget så vi ved hvordan og hvorledes (:
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Rolf Ons Jul 29, 2009 12:55 am

    jeg er utroligt sløv i optrækket når det kommer til stykket Razz
    Dennis
    Dennis


    Antal indlæg : 75
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Solrød strand

    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Dennis Fre Aug 07, 2009 4:17 pm

    Jeg er desværre også på hovedforløb på det tidspunkt, og som alle ved er der INTET ferie på de forløb :/

    Jeg har selv været i Avoriaz, og kan VARMT anbefale det . De har jo en af europas bedste parker. Og da jeg var dernede, holdte de faktisk DM i freestyle...

    Sponsoreret inhold


    Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher Empty Sv: Skiferie uge 42. Hintertuxer Gletscher

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 3:25 pm