woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+4
Der König
Nos
Jimmi Krogh
Rolf
8 deltagere

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Man Dec 14, 2009 5:47 pm

    Jeg har snakket med de kære højmark folk, og det viser sig at slutrengøring desværre er et "must" på det hotel vi skal bo på, så der er ikke mulighed for at strege den fra regningen.

    Det betyder at hver mand betaler:

    hotel: 2998,-
    rejsegarantifonden: 20,-
    slutrengøring: 118,-
    bagagetillæg (eget udstyr): 100,-
    liftkort: 1775,-

    TOTAL: 5011,-

    Min konto:
    Reg.nr. 2104
    Konto.nr. 1520 830 045

    Jeg regner med at betale idag da betalingsfristen faktisk allerede er overskredet affraid , og så må i bare lige smide nogle penge ind når i har mulighed for det.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Dec 15, 2009 11:43 am

    Rolf skrev:Jeg har snakket med de kære højmark folk, og det viser sig at slutrengøring desværre er et "must" på det hotel vi skal bo på, så der er ikke mulighed for at strege den fra regningen.

    Det betyder at hver mand betaler:

    hotel: 2998,-
    rejsegarantifonden: 20,-
    slutrengøring: 118,-
    bagagetillæg (eget udstyr): 100,-
    liftkort: 1775,-

    TOTAL: 5011,-

    Min konto:
    Reg.nr. 2104
    Konto.nr. 1520 830 045

    Jeg regner med at betale idag da betalingsfristen faktisk allerede er overskredet affraid , og så må i bare lige smide nogle penge ind når i har mulighed for det.

    Godt arbejde Rolf. Tak for alt besværet.
    Skal sørge for at du for nogle penge. - Det bekymre mig bare du skriver Hotel - Det ligner ikke et hotel?
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Tirs Dec 15, 2009 8:14 pm

    Jimmi Krogh skrev:
    Rolf skrev:Jeg har snakket med de kære højmark folk, og det viser sig at slutrengøring desværre er et "must" på det hotel vi skal bo på, så der er ikke mulighed for at strege den fra regningen.

    Det betyder at hver mand betaler:

    hotel: 2998,-
    rejsegarantifonden: 20,-
    slutrengøring: 118,-
    bagagetillæg (eget udstyr): 100,-
    liftkort: 1775,-

    TOTAL: 5011,-

    Min konto:
    Reg.nr. 2104
    Konto.nr. 1520 830 045

    Jeg regner med at betale idag da betalingsfristen faktisk allerede er overskredet affraid , og så må i bare lige smide nogle penge ind når i har mulighed for det.

    Godt arbejde Rolf. Tak for alt besværet.
    Skal sørge for at du for nogle penge. - Det bekymre mig bare du skriver Hotel - Det ligner ikke et hotel?

    må indrømme jeg sq bekymre mig også lidt men det er mere fordi der ikke er bus inkluderet i det regnestykke...
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Tirs Dec 15, 2009 9:20 pm

    ja det er self mig der har været lidt for hurtigt, det punkt der hedder hotel skulle have heddet lejlighed/transport Razz

    så det skulle gerne clear it up for ya!
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Jan 03, 2010 9:55 pm

    Rolf kunne du ikke komme med en update på hvor og hvornår jeg skal med bussen herfra Odense, og måske også lige hvilke regler der er for mængden af bagage, og hvis der er andet nyttig info som måske nogle ankomst/afgangs tider und so weiter
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jan 04, 2010 12:50 am

    Fandt lige ud af der er sådan en konkurrence i absolutpark den 9-10 januar, Jib King, sådan nået hvor der bliver kørt nogle små rails. Det er vist åbent for alle, kunne da være meget sjovt at stille op til Very Happy

    contest-jibking

    EDIT:
    Jeg trækker mine ord i mig igen, eller jeg vil ihvertfald ikke deltage med mindre jeg var pige, der ser ikke ud til at være så meget konkurrence igen Razz.

    JIB KING 08 snowboardJIB KING 08 ski
    JIB KING 08 blandet edit
    JIB KING 09 snowboard
    JIB KING 09 ski
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jan 04, 2010 1:30 am

    hvad er det dog vi har rodet os ud i? Det er jo en nået vildere park end vi er vandt til Very Happy
    det de kaldte et "small kicker" i '08 er bare større end det vi nogensinde har prøvet. Der er 10m fra kickeren slutter til landingen begynder, feeeedt pale

    Park 08 gennemgang
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Man Jan 04, 2010 1:44 am

    jeg har smidt mailen med info rundt til jer så alle kan se info med opsamling osv Wink
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jan 04, 2010 1:51 am

    super, så skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg kommer derud Razz
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jesper Man Jan 04, 2010 4:02 am

    kennet i køre da bare på den der pibline indtil i lige har feeling til "small" kicker Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 9:05 am

    Der må da også været nogle humane kicker som os newbs kan ha' det sjovt på.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty ..

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 9:08 am

    Jeg sad forsten med Olle og Rollo igår og spiste pizza og de er også begge hooked på at vi for noget musik med. Så vi skiftes til at bære det.
    Er der nogen der har tænkt sig at tage bærbar med?
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jan 04, 2010 10:33 am

    Jeg havde lidt tænkt på at tage min lille bærbar med, den har langt batteri liv så ville være ideelt til busturen.
    Men den har bare ikke rigtig nået musik på sig.

    Jeg tager op på skolen lige her omlidt og ser om der er nogle så jeg kan låne sådan et hd kamera. Men de er rigtig dyre så de skal passes ekstra godt på hvis jeg fixer sådan et.

    Og så ser jeg også om jeg kan tage højtalere med, med mindre der er en der har et mindre sæt?
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty .

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 11:55 am

    Det lyder rigtig rigtig godt Kennet. Jeg ville blive som et barn hvis vi kunne lege med et ordenligt hd kamera. Det er vel et med en ordenlig linse så? (:
    Puha - skal have dobbelt så mange ram for at kunne rendere hd kvali Very Happy

    Der er ingen andre der har sådan et fint lille anlæg som dig. Så ville være godt hvis vi kunne lokke dig til at tage det med. mht musik brænder jeg en kæmpe crapload af duallayer dvd'er så vi har en masse musik. Det skal du ikke tænke på.

    Jeg overvejer nemlig at tage min bærbar med så jeg kunne spille sim city 4 og bygge en by of awesomeness. Hvis der bliver tid til det i vores skimekka.. ! Shocked

    Skal vi prøve at finde noget sportstape til vores dude så han er 360ready i parken?
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jan 04, 2010 2:26 pm

    Så er jeg kommet hjem fra skolen, og de 2 rigtig lækre hd cams med linse og det hele, dog ikke fisheye linse da det ikke bliver brugt så meget på skolen, de er begge blevet highjacket af nogle lærer, jeg har sendt en mail til en af dem, og ellers prøver jeg at tage op på skolen igen i løbet af ugen.

    MEN der er også sådan nogle små handycams (sådan et jeg har) der optager i full hd, sådan et har jeg så lånt med hjem så har vi ihvertfald det. Gad dog ikke tage et stativ med da sådan nogle små cams er så grimme på stativ Very Happy, og så pro er vi jo heller ikke endnu.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 2:43 pm

    Total optimalt. Men en fiskeøje linse ville jo være ret sejt. Godt gået Kennet. Glæder mig til at filme med det Razz
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty VEJR OPDATERING.

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 3:31 pm

    Har taget mig lidt tid til at gennemrode vejr situationen dernede.
    Her er et aktuelt billede fra kl. 10 idag fra toppen.

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 787878124

    30 cm i dal
    90 cm på Bjerg
    13/15 lifter åbne.

    6 døgns prognose ang. sne
    Imorgen 2cm
    onsdag 2cm
    Torsdag 6cm
    Fredag 15cm
    Lørdag 10cm

    -14 grader idag i dagtimerne Twisted Evil

    http://dk.bergfex.com/flachau/wetter/


    Sidst rettet af Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 3:42 pm, rettet 1 gang
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jan 04, 2010 3:36 pm

    Om et par dage er det os der er på det billede hvis kan stå på bjerget så tidligt Very Happy... AAARH DET BLIVER GODT...
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 3:44 pm

    kan slet ikke konsentrere mig på arbejde... Sidder og ser på vejr og veje spise steder, park og alt muligt til vores ferie.
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jesper Man Jan 04, 2010 3:59 pm

    Jimmi Krogh skrev:kan slet ikke konsentrere mig på arbejde

    ¨___
    {o,o}
    |)__)
    -"-"-
    O RLY?
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 4:13 pm

    Havde mest lyst af alt til at redigere den kommentar men jeg lader vær Very Happy

    Jesper skrev:
    Jimmi Krogh skrev:kan slet ikke konsentrere mig på arbejde

    ¨___
    {o,o}
    |)__)
    -"-"-
    O RLY?

    Og Btw så er du nice Jimmi
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Man Jan 04, 2010 6:10 pm

    Opsamling Tåstrup station, v. stationscentret kl 12:00

    Opsamling Odense S, Dalum hallen kl 14:30

    bare så alle tosser er med på hvor i skal stå på fredag rabbit
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Der König Man Jan 04, 2010 6:24 pm

    Lyder fandme sygt med de der cams Kennet, glæder mig til at se dem Wink

    Og hvad angår vejret kan jeg da også lige komme med en update. Hele uge 53 havde vi mellem 1-5 plus grader, hvilket betød, at der til sidst kunne findes steder med jord nogle få steder. Men i lørdags faldt der sne hele dagen, og igår havde vi minus 1-4 grader, hvilket betød at kanonerne kørte hele dagen. Da jeg så kom ud imorges var det -14 (pretty fucking cold), men de der snekanoner havde også lavet nogle kæmpe store bunker sne på den nederste løjpe. Disse bunker ligner unægtelig meget kommende kickers. Så hopper ikke jeg kommer derover imorgen og pisten igen er flad Wink Men lyder godt med noget mere sne hernede, ville bestemt ikke skade. Vi skal bare have sne fra nu af til lørdag kl. 09.00, også minus 2-3 grader mens i er her.
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Jan 04, 2010 7:12 pm

    skal lige siges at jeg ikke har skaffet et af de gode cams endnu, men derimod et der minder om det jeg selv ejer dog optager dette i full hd.

    Det andet er stadig usikkert.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Jan 04, 2010 7:25 pm

    Kennet Andersen skrev:skal lige siges at jeg ikke har skaffet et af de gode cams endnu, men derimod et der minder om det jeg selv ejer dog optager dette i full hd.

    Det andet er stadig usikkert.

    Lidt Øv.. Sad Jeg krydser fingre

    Sponsoreret inhold


    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 5 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 2:29 pm