woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+4
Der König
Nos
Jimmi Krogh
Rolf
8 deltagere

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Lør Nov 21, 2009 2:03 pm

    Det første indlæg er altså lidt misvisende med pris, for der står inkl. transport, og det er altså ikke hvad der står på hjemmesiden, der tilbyder de slet ikke bus til flachau. Det vil sige at den hytte også hurtig løber op i mange flere penge

    Ydermere kan jeg nok ikke deltage i det der skimøde den 28/12
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Lør Nov 21, 2009 2:51 pm

    Nu lige fundet et par alternative løsninger. Med et mål "BILLIGT" med udgangspunkt 6 pers.:

    Wagrain (Wagrain ligger omkring 10km fra flachau, så det er overkommelig distance med skibus eller bil.):

    1*2 værelses til 5 pers. for 620,- per mand
    skiferie.dk

    2 * 3 pers. studio for 945,- per mand med 7 overnatninger. Og skal vi gøre det rigtig billigt fixer vi bare 1 af disse så bliver det 500,- pr. mand Wink
    dtf-travel

    1*3 værelses til 6 personer for 995,- per mand
    dtf-travel

    3*2 pers. værelse INKL. morgenmad for 1295,- per mand
    dtf-travel

    1*3 værelses til 6 personer INKL. bus for 1.995,- per mand
    dtf-travel

    1*3 værelse til 6 pers. 1180
    skiferie.dk

    Flachau

    1*3 værelses til 6 pers. 1220 per mand
    skiferie.dk

    Skriv hva i syntes
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Lør Nov 21, 2009 4:29 pm

    1*3 værelses til 6 personer INKL. bus for 1.995,- per mand
    dtf-travel

    er det i en uge eller hvordan? for så er jeg på den Very Happy
    hvis det også ligger tæt på liften/byen osv..

    det er da pænt billigt.
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Søn Nov 22, 2009 11:11 am

    Det er 7 overnatninger, lige præcis den der står der ikke hvor langt der er til ski bussen, men det kan man jo undersøge
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Søn Nov 22, 2009 6:35 pm

    jeg er med på den værste Very Happy

    men bus er helt klart at foretrække synes jeg.. og gerne en seng per mand Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Nov 23, 2009 9:21 am

    om det bliver bil eller bus står mig græsk katolsk. Vi skal alle have en seng og sove i. Det andet var overhovede ikke optimalt.

    Udover det bliver vi nød til at vente med at se på hytte end til vi har fået en afklaring på tilmelding til turen. Vi er stadigvæk kun 2.
    I værste tilfælde må vi lave nogle indlæg på div. forums.
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Man Nov 23, 2009 11:21 am

    altså vi er da 4, og 5 hvis dennis er med?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Der König Man Nov 23, 2009 6:23 pm

    Folk må da efterhånden vide om de kan eller ej. Priserne stiger jo bare langsomt, som efterspørgslen bliver større end det tilbageværende udbud. Kan se i overvejer Wagrain, som Flachau jo skimæssigt hænger sammen med. Hvis i vælger Wagrain, bliver det nok kun til afterski sammen med jer de dage hvor jeg har fri dagen efter, men ved af gode grunde ikke endnu hvordan skibusserne kører rundt om bjerget om aftenen, hvis de gør ?

    Jf. Kennets tilbud er Flachau knap 400 kr. dyrere end Wagrain inkl. bus, men i skal vælge den bolig i syntes ligger bedst til prisen, men set fra min vinkel er Flachau jo selvfølgelig førstevalget Smile
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jesper Tirs Nov 24, 2009 12:31 pm

    altså jeg har meldt for over 3 uger siden, så håber ikke det er mig i venter på
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Nov 24, 2009 2:32 pm

    Det er bla. dig vi mangler Jesper. Efter hvad jeg kan se har du ikke skrevet noget i hele emnet.

    Rolf
    Jimmi
    Kennet
    Oliver
    Har meldt ud at de kan.

    Tidsfristen ER på fredag, Hvis vi mangler 2 tilmeldinger når det bliver fredag begynder jeg intens søgning på random folk fra nettet. På den måde kan vi holde budgettet nede og lærer nogle nye mennesker at kende.

    Håber at se nogle tilmeldinger inden fredag (:
    Dennis
    Dennis


    Antal indlæg : 75
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Solrød strand

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Så kom der svar fra arbejdet

    Indlæg  Dennis Tors Nov 26, 2009 10:39 am

    Hello ..

    Jeg får ikke mulighed for at få fri i uge 2 .. Så jeg kan ikke tage med ..
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Nov 26, 2009 2:06 pm

    Dennis skrev:Hello ..

    Jeg får ikke mulighed for at få fri i uge 2 .. Så jeg kan ikke tage med ..

    Det var ærgeligt
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Søn Nov 29, 2009 9:53 pm

    betyder det at Jesper er med? for den har jeg slet ik fanget..

    og gider folk at melde tilbage på de forskellige forslag så vi kan bestille eller hvad?
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Nos Søn Nov 29, 2009 10:10 pm

    Seriøst.. Lad os nu få bestilt!! Sad
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Søn Nov 29, 2009 11:52 pm

    vi blir nødt til at lave et møde i den uge der kommer, ellers sker der jo famme røv og nøgler..

    Hvornår har i tid til at stikke hovederne sammen?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Der König Man Nov 30, 2009 2:44 am

    Så er det vidst heller ikke sværere end, at en af jer samler op på alle forslagene og checker om de stadig er på markedet. Derefter griber man knoglen og ringer til alle dem der har meldt ud, at de vil med, samt dem som man er usikker på. Her præsenterer man så folket for de nuværende muligheder, så kan folk tænke lidt over den enten i røret eller lige tænke en times tid for så at ringe tilbage. Den pågældende person bestiller så hele turen og opkræver penge. Det tager ikke meget mere end en time for den person som tager initiativet. Rolf skal du noget mandag ? Smile
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Man Nov 30, 2009 2:37 pm

    ja det lyder ganske nemt i teorien, men folk ka jo ik bestemme sig, og så ender det med at man sidder og ringer frem og tilbage til folk 44 gange før alle er nået frem til samme forslag... så er det famme nemmere at sætte sig sammen og så pege på en rejse. så må kennet pege over msn, det ka nok lige gå Razz
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Opfølgning.

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Nov 30, 2009 3:27 pm

    Det er lavet en klar umelding til folk. Vi har kun fået 4 tilmeldinger.

    Oliver
    Rolf
    Kennet
    Og Jimmi (Mig)

    Vi 4 skal på ferie, men vi skulle meget gerne have 2 tilmeldinger mere for at prisen bliver fornuftigt.
    Derfor bør vi allesammen lede efter 2 mere. Skriv i nogle forums, spørg omkring. Så kan vi evt. tage op på onsdag om vi har fundet nogen.

    Møde
    Ang. møde iløbet af ugen kan jeg hele ugen undtaget torsdag. Syntes vi skal stikke hovederne sammen som Rolf også skriver.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Nov 30, 2009 3:29 pm

    Rolf skrev:ja det lyder ganske nemt i teorien, men folk ka jo ik bestemme sig, og så ender det med at man sidder og ringer frem og tilbage til folk 44 gange før alle er nået frem til samme forslag... så er det famme nemmere at sætte sig sammen og så pege på en rejse. så må kennet pege over msn, det ka nok lige gå Razz

    Så går vi bare over i diktatur og vælger hvis folk skal være sure og besværlige Very Happy Very Happy Very Happy
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Kennet Andersen Man Nov 30, 2009 8:03 pm

    Jesper skrev:altså jeg har meldt for over 3 uger siden, så håber ikke det er mig i venter på

    lyder som om jesper også er klar så det er én ekstra... Men tror liige vi skal finde en konkret rejse og pris før nogen bider på krogen. Men det er bare mig der igen tænker for meget, så vi kan selvfølgelig prøve..
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Nos Tirs Dec 01, 2009 12:49 am

    Jeg er med på alt. Jeg skal bare stå på snowboard. Får mit eget i julegave. NICE Very Happy
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jesper Tirs Dec 01, 2009 1:56 am

    ER IKKE MED, SKAL TIL TENERIFE I UGE 7 OG HAR IKKE MERE FERIE END DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Dec 01, 2009 12:33 pm

    Jesper skrev:ER IKKE MED, SKAL TIL TENERIFE I UGE 7 OG HAR IKKE MERE FERIE END DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Så er vi med på det. Tak for udmeldingen.
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Nos Tirs Dec 01, 2009 6:36 pm

    Ubehageligt lavt mantal denne skiklub kan præstere at få med på en reel skitur. Nå.
    Men drenge (der er klar), hvad gør vi så?
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Rolf Tirs Dec 01, 2009 9:03 pm

    jeg er frisk på at holde skimøde alle dage pånær torsdag d. 3 december..

    Sponsoreret inhold


    FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT - Page 2 Empty Sv: FLACHAU uge 2 UPDATE, BESTILT

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 4:17 pm