woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+3
Jimmi Krogh
Der König
Nos
7 deltagere

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Peter Krogh
    Peter Krogh


    Antal indlæg : 39
    Join date : 03/09/08
    Age : 38

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Peter Krogh Ons Aug 11, 2010 4:03 pm

    Er desværre også booked :/
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Aug 11, 2010 4:06 pm

    Ærgeligt.. Men det går nok Very Happy Vi gir' den gas med Grill uhygge(fredag d. 13) og noget film? uhyggelig film?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Der König Ons Aug 11, 2010 5:40 pm

    Angående byen er jeg mest opstemt på noget chill hele aftenen. Skal nemlig også i byen dagen efter, men hvis vi tager i byen tager jeg self med Wink Men kan godt afsløre at jeg IKKE tager på Laurits igen haha Smile IP er pisse hyggeligt, mangler bare et sted af sove, da Roskilde er lort at komme hjem fra Surprised
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Aug 11, 2010 5:44 pm

    Der König skrev:Angående byen er jeg mest opstemt på noget chill hele aftenen. Skal nemlig også i byen dagen efter, men hvis vi tager i byen tager jeg self med Wink Men kan godt afsløre at jeg IKKE tager på Laurits igen haha Smile IP er pisse hyggeligt, mangler bare et sted af sove, da Roskilde er lort at komme hjem fra Surprised

    Ja, men jeg skal også ind og se Fodbold kl. 15 dagen efter hvor jeg også skal være stegt :b men vi ser lige på det.
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Rolf Ons Aug 11, 2010 8:17 pm

    Helle for ikke at finde hjem fra Roskilde om natten Smile

    Der er også slagslunde festival lørdag, hvor jeg ved vi er et par stykker der skal hen, så måske sku vi bare chill Razz Men nu må vi se hvad stemningen siger på fredag!
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Jesper Ons Aug 11, 2010 10:21 pm

    Til info skal christian og martin til 18års og tror ik rigtig de er klar over de er inviteret.

    Angående byen orker jeg ikke, skal til slagslunde lørdag og har som bekendt ikke kongens mønt. Har lyst til chiller Razz

    Skal du låne en seng kennet/jimmi?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Der König Ons Aug 11, 2010 10:40 pm

    Der er netop slået et lyn fra en skyklar himmel ned i hovedet på mig. Hvis vi ikke kan skaffe en grill hos Jesper, så er jeg alene hjemme fredag aften indtil 23-24, så vi kan sagtens grille her og for den sags skyld også hygge og nusse bagefter herhjemme Smile Og jeg stemmer for at udskyde drukken, jeg attender dog ikke lørdag, da jeg har andre planer Surprised
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Der König Tors Aug 12, 2010 5:41 pm

    Jeg mangler lidt feedback på om det bliver hos mig eller Jesper, ellers må jeg antage at det er hos Jesper med pander og gryder som aftalt ?
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Aug 12, 2010 5:45 pm

    lad os gør det hos Rene, der er jo også grill så skal vi ikke ændre det dertil?


    Sidst rettet af Jimmi Krogh Fre Aug 13, 2010 4:23 pm, rettet 1 gang
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Jesper Tors Aug 12, 2010 6:10 pm

    for mig ingen alarm, har allerede grill pøllerne klar Wink
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Nos Tors Aug 12, 2010 7:58 pm

    Okay. Vi gør det hos rene!

    Sponsoreret inhold


    Woodys grillaften PÅ FREDAG!! - Page 2 Empty Sv: Woodys grillaften PÅ FREDAG!!

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 2:24 pm