woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


5 deltagere

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jimmi Krogh Ons Aug 11, 2010 4:25 pm

    Woodys reglement forumet er oprettet. Der er tilføjet bailroll. Opfundet med sammen med Kennet :b

    Lille pluds har jeg smidt en kæmpe malmøfestival banner ind så folk er klar over at vi snart skal afsted.


    Sidst rettet af Jimmi Krogh Tors Aug 12, 2010 11:25 am, rettet i alt 2 gange
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Rolf Ons Aug 11, 2010 8:12 pm

    Jeg er stor fan af Bailroll Very Happy så man kan gå ind på forummet og skamme sig over hvor tit man svigter broderskabet!

    der burde være et regnskab i toppen af tråden med antal bails Wink
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jesper Ons Aug 11, 2010 9:55 pm

    Synes det er åndssvagt. Jeg er enig med at man skal melde fra men det der er sgu for meget dude.
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Rolf Ons Aug 11, 2010 10:22 pm

    ideologien med at leve efter de "uskrevne regler" døde godt nok lige der Razz

    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Der König Ons Aug 11, 2010 10:53 pm

    Hvis det er fordi man ikke kan li' det negative i ordet bail kunne det med fordel laves om til, at man har deltaget i x arrangementer ud af y mulige i stedet for, så står det mere positivt.
    Men som Jesper siger er det måske lidt voldsomt, men bare i selv holder styr på det, så det fino med mig. Jeg magter ikke at counte Wink
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Aug 12, 2010 11:23 am

    Så bliver vi nød til at stemme hvem der er for og i mod. Demokrati

    Grøn = For
    Rød = Imod
    Hvid = ikke svaret.

    Jimmi
    Kennet
    Rolf
    Jesper
    Rene
    Peter
    Oliver
    Martin

    hvem mangler?


    Sidst rettet af Jimmi Krogh Tors Aug 12, 2010 5:41 pm, rettet 1 gang
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Aug 12, 2010 11:26 am

    Der König skrev:Hvis det er fordi man ikke kan li' det negative i ordet bail kunne det med fordel laves om til, at man har deltaget i x arrangementer ud af y mulige i stedet for, så står det mere positivt.
    Men som Jesper siger er det måske lidt voldsomt, men bare i selv holder styr på det, så det fino med mig. Jeg magter ikke at counte Wink

    Det jo bare for sjov (: Er der nogen der føler sig ramt?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Der König Tors Aug 12, 2010 5:35 pm

    Jimmi Krogh skrev:
    Det jo bare for sjov (: Er der nogen der føler sig ramt?

    Jesper lød lidt ramt, hvis du spørger mig, men for min skyld kan i sagtens føre bailroll Smile
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Aug 12, 2010 5:54 pm

    Du er markeret som grøn og jew er markeret som rød. Går ud fra det er Baillroll han er modstander af og ikke Reglementet?
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jesper Tors Aug 12, 2010 6:19 pm

    Reglementet er fint, men du overtræder det jo allerede selv med bailroll. Har i hvert fald ikke godkendt det der er publiceret vedrørende mig. Udover det synes jeg at, hvis man ikke er i stand til at deltage af den ene eller anden grund og det er meldt ud hurtigst muligt er det ikke rigtigt et bail. Plus et reglement og ændriger i det skal vel godkendes før det/de træder i kraft.
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jimmi Krogh Tors Aug 12, 2010 6:34 pm

    Vi stemmer om det, og ingen regler brudt fra reglementet. Reglementet var også bare lavet for sjovt og som en begyndelser lavede jeg og Kennet to regler. Nogen der har noget imod de 2 punkter der er lavet?
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Rolf Tors Aug 12, 2010 8:19 pm

    Jeg fornemmer at selve udtrykket "Bail" er skyld i tumulten, så jeg vil foreslå vi indfører Rene's ide med at lave listen omvendt, så der står hvor mange arrangementer man HAR deltaget i, frem for at udpege de sorte får på groveste vis.
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Aug 13, 2010 9:52 am

    Nu var jeg med til at finde på idéen om baillisten, men måske vi bare skulle gå tilbage til det gamle woodys hvor der ikke var nogen regler eller retningslinier og hvor vi tog tingene som det kom. Jeg har lige læst det indlæg fra jesper under den der personlig status, og jeg bliver sq ked af hvis vi skulle miste en på grund af sådan et tiltag, vil hellere putte med jesper en at tænke over satans regler Razz.

    Når jeg tænker over det er det da også federe at folk der deltager i eventet faktisk har lyst til at være der og ikke bare føler sig presset for ikke at stå på den liste (tror ikke der er nogen der ligger så meget i den liste, men tanken bag).

    Det er da også bedst for gruppen at man kan føle sig tryk ved at melde fra, og der så ikke bliver set skævt på det, vi kan jo alle samme stå i en situation hvor man ikke kan prioritere Woodys højst, lige meget hvor meget yesman man er.

    Så jeg trækker ideen tilbage og kalder jesper til mig cheers!
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Jimmi Krogh Fre Aug 13, 2010 10:29 am

    Baillroll og reglement er fjernet fordi Jesper føler sig trådt på.
    Det har på ingen måde været meningen at træde på nogen. Beklager du er blevet ked af det, det har ikke været meningen.

    Topic låst

    Sponsoreret inhold


    Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.  Empty Sv: Tilføjet Woodys reglement punkt i forum.

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 1:23 pm