woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+5
Rolf
Der König
Dennis
Kennet Andersen
Jimmi Krogh
9 deltagere

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Ons Dec 03, 2008 11:05 am

    Jaah det var hvad jeg havde tænkt, at man så sender sokken direkte videre.. Legen skal nok lige pudses lidt af.. For hvis nu 2 i streg ikke drikker er det jo kun den første der bliver straffet, om den til venstre så må sende en sok til hver eller hvordan.
    Og så i stedet for skål syntes jeg måske vi skal havde en klokke, man kommer jo hurtigt til at råbe skål i vildens sky. Det kan jeg godt tage med..
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Der König Ons Dec 03, 2008 8:52 pm

    Ja det lyder lige som om vi skal have nogle regler på plads Smile hehe det er da kun positivt at vi skåler mange gange Smile
    Dennis
    Dennis


    Antal indlæg : 75
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Solrød strand

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Dennis Ons Dec 03, 2008 9:39 pm

    Synes i ligger op til et godt gammeldags "blackout" ? :p rolig nu
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Ons Dec 03, 2008 9:47 pm

    Nu er vi jo ved at være oppe i alderen så der skal satme også drikkes igennem når chancen byder sig Razz
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Rolf Ons Dec 03, 2008 10:45 pm

    nogle af os er jo stadig teenagers Wink VI KA TA DET! Very Happy (jeg skal nok ha smidt alle gulvtæpperne ind i et låst værelse inden d. 26)
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Tors Dec 04, 2008 12:15 am

    Jeg skal da have en hagesmæk!!!
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Nos Søn Dec 07, 2008 8:24 pm

    Det lyder som en lækker menu, den i alle copy/paster Very Happy

    Meeen, der skal også liiige lidt karrysild indenbords!

    Jeg skal sgu have så meget at spise som muligt, inden jeg går kold. Så vi må lige slappe lidt af med at drikke i starten. Very Happy
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Dec 08, 2008 10:13 am

    Nos skrev:Det lyder som en lækker menu, den i alle copy/paster Very Happy

    Meeen, der skal også liiige lidt karrysild indenbords!

    Jeg skal sgu have så meget at spise som muligt, inden jeg går kold. Så vi må lige slappe lidt af med at drikke i starten. Very Happy

    Karrysild ftw!
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Man Dec 08, 2008 12:12 pm

    Jamen det virker ikke til at der er nogen der stiller sig på bagbenene over følgende menu

    - 3 frikadeller med rødkål
    - Flæskestegspålæg m/rødkål.
    - Kalvecuvette rosmarinstegt m/rødkålssalat med valnødder
    - Paneret fiskefilet med remoulade og citron.
    - Roastbeef m/remoulade og ristede løg
    - Svinemørbrad med tyttebær, i svampesauce
    + karrysild

    Jeg skal også lige have en leverings adresse, så kan jeg vist bestille nu og betale senere

    Og så kan jeg finde ud af hvad levering kommer til at løbe op i

    Så snart jeg har fundet leveringspris må i gerne få overført pengene i løbet af de næste par dage, jeg har IKKE mønter til at lægge ud for nogen
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Dec 08, 2008 2:41 pm

    Kennet Andersen skrev:Jamen det virker ikke til at der er nogen der stiller sig på bagbenene over følgende menu

    - 3 frikadeller med rødkål
    - Flæskestegspålæg m/rødkål.
    - Kalvecuvette rosmarinstegt m/rødkålssalat med valnødder
    - Paneret fiskefilet med remoulade og citron.
    - Roastbeef m/remoulade og ristede løg
    - Svinemørbrad med tyttebær, i svampesauce
    + karrysild

    Jeg skal også lige have en leverings adresse, så kan jeg vist bestille nu og betale senere

    Og så kan jeg finde ud af hvad levering kommer til at løbe op i

    Så snart jeg har fundet leveringspris må i gerne få overført pengene i løbet af de næste par dage, jeg har IKKE mønter til at lægge ud for nogen

    Du siger bare til babz, så smider jeg penge ^^ Og tusinde tak fordi du gider at tage tjansen. Takker og bukker.
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Man Dec 08, 2008 3:49 pm

    Jamen det var da det mindste, tror nu mere det er Rolf der skal hyldes han ligger jo hytte til geek

    Så lige hans adresse stod tidligere i indlægget:

    Total pris:
    1.260,30,-
    + lidt for brød og sild

    Så hver især skal betale:
    200

    ´-->Betalings oplysninger<--

    Nu jeg køre bestillingen igennem ser det altså ikke ud til at der er brød med!? Har prøvet at kontakte dem, ellers skal jeg nok lige hoppe i netto og købe et par pakker...

    Update:
    Der er ikke brød med i prisen!

    Jeg har sat prisen til 200,- så handler jeg rugbrød/franskbrød, sild og hvis der er lidt tilbage så ser jeg hvor meget snaps det kan blive til.

    Jeg har endnu ikke lavet en endelig bestilling, så i lige kan sluge prisen...
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Nos Man Dec 08, 2008 6:53 pm

    Hvor meget af det mad der, kan man rent faktisk spise?
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Dec 08, 2008 10:41 pm

    hvor skal vi smide 200,- hen? Razz jeg sender bare Smile
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Man Dec 08, 2008 10:42 pm

    Ehm det hele, er det ikke definationen af mad??
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Tirs Dec 09, 2008 1:22 am

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Dec 09, 2008 11:52 am

    Kennet Andersen skrev:

    og smide 200,- ?

    Det gør jeg så når jeg kommer hjem.
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Tirs Dec 09, 2008 3:28 pm

    du har 44 kroner stående om du vil gemme dem til en anden god gang eller du vil spare på julefrokosten er helt op til dig Smile, du må også gerne smide 10.000 ind og så donere renterne til woodys cheers
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Der König Tirs Dec 09, 2008 5:17 pm

    Så er der overført 155,1 kr. fra min side af Smile Jeg vælger at benytte mig af mine 44 kr. så jeg kan klemme en 6-pack ekstra ind i mit december budget cheers
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Rolf Tirs Dec 09, 2008 8:12 pm

    Olahn jeg har stadig ik forstået din kommentar Very Happy
    men jeg håber da ogs at det meste ka spises...
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Rolf Tors Dec 11, 2008 8:05 pm

    der skulle gerne ryge 200 ind fra mig, imorgen Wink
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Dec 12, 2008 12:12 am

    Så drenge kan i godt finde dankort og hagesmæk frem... der er betalt og jo længere tid i venter jo mere skal vi ALLE betale i rente...

    Jeg har modtaget fra
    Kennet
    René
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Kennet Andersen Fre Dec 12, 2008 1:21 pm

    Ordrebekræftelse

    Kennet Højmark Andersen
    Granparken 106 2, tv
    5240 Odense NØ



    Dit kundenummer er: 29 61 21 59.

    Tak for din ordre
    Vi bekræfter at have modtaget din bestilling til fredag den 26. december 2008.

    Vi anbefaler, du læser denne ordrebekræftelse godt igennem, så sikrer vi os, at du får den
    nødvendige information og dermed en god oplevelse med Kokken & Jomfruen.

    Vi leverer maden fredag den 26. december 2008 i tidsrummet 12:00 - 13:30
    på/i: Kelsted 133, 3670 Veksø Sjælland.

    Mobil : 29612159.


    Menuen
    Vi tilbereder din festmad med stor omhu, men nogle retter kræver lidt ekstra forberedelse, inden
    du kan servere dem for dine gæster. Derfor har vi lavet denne praktiske vejledning, som du
    også får sammen med den leverede festmad.
    Menuen og vejledningen med det bestilte antal kuverter ser du på sidste side.

    Gode råd til dig fra Kokken & Jomfruen
    Du selv skal sørge for skarpe knive, skærebræt og stegefade. Desuden skal du også have adgang til
    komfur, ovn og evt. fryser, som beskrevet i den praktiske vejledning.

    30 min. før servering bør du kontrollere temperaturen på de varme retter. Hvis du vil opnå den
    perfekte serveringstemperatur, kan det være nødvendigt at sætte maden i ovnen, jf. vejledningen.

    Ønsker du pynt til dine stegefade, skal du selv sørge for det. Du kan f.eks. anvende salatblade,
    tomater og staniolvifter til pynt.

    Lad også en evt. køkkenhjælp læse den praktiske vejledning. Kokken & Jomfruen lægger vægt på
    kvalitet og hygiejne. Derfor anbefaler vi, at du vasker hænderne grundigt, inden du pakker maden
    ud og serverer den.

    Din menu bliver tilberedt af dygtige og erfarne fagfolk. Men skulle du mod forventning, have kommentarer,
    spørgsmål, eller være usikker på maden eller leveringen er det nødvendigt at vi hører fra dig straks, på selve
    leveringsdagen.

    Det endelige kuvertantal og den samlede pris
    Den samlede pris for menu m.m. er Dkk. 1.260,30, heraf udgør transporten kr. 249,00, miljøafgift kr. 16,30.
    Beløbet hæves via dit dankort på din konto. Hvis der sker ændringer i kuvertantallet, og du skal betale mere, så kan du benytte et indbetalingskort og betale via bank/posthus. Husk at gemme en kvittering.
    Du kan frem til fredag den 19. december 2008 ændre antallet af kuverter. Dette er sidste frist.
    Du betaler 90 % af ordrebeløbet, hvis du annullerer ordren senere end 8 dage før levering.
    Dog får du hele beløbet refunderet, hvis du har tegnet en afbestillingsbeskyttelse (se regler herfor).
    Enhver afbestilling skal ske skriftligt, uanset om ordren er betalt eller ej, og vi bekræfter også
    afbestillingen skriftligt.

    Du låner skåle, fade og kasser
    For både din og vores skyld beder vi dig være klar i ovenstående tidsrum, for at modtage og gennemgå den
    leverede mad med den chauffør, som kommer med maden, så du ved, hvilke retter og gryder/skåle/fade
    m.m., du har modtaget. Dette er for at sikre, at leveringen passer til bestillingen.
    Ved leveringen modtager du en faktura, hvorpå der er noteret, hvor meget service du låner. Du skal
    kontrollere, at både den rigtige slags og det rigtige antal bliver leveret tilbage. Den lånte services
    værdi er 790 kr. (ekskl. transportkasser), og du er erstatningsansvarlig, hvis noget går i
    stykker eller bliver væk.
    Vi henviser i øvrigt til vore leverings- og salgsbetingelser i vores festbrochure og på
    www.kokkenogjomfruen.dk

    Efter festen
    Hvis det er aftalt,at vi afhenter det lånte og rengjorte service/kasser, skal det stå tilgængeligt og forsvarligt
    som aftalt på/i: Kelsted 133, Veksø Sjælland Carport/Garage i perioden: 28.dec til 31.dec ml kl. 8-20.
    Hvis afhentnings/leveringsaftalen skal ændres, skal det ske før leveringen. Forgæves kørsel/afhentning afregnes med kr. 250,00.
    Kontakt os senest fredag den 19. december 2008, hvis sted og tidspunkt alligevel ikke passer dig.
    Husk, at du IKKE må sætte låg på thermokassen efter afvaskning.

    Vi glæder os...
    ..til at levere denne menu. Ring endelig, hvis du har spørgsmål. Ved enhver henvendelse
    bedes du oplyse dit kundenummer som er: 29 61 21 59.

    Husk, at alle ændringer skal foretages senest fredag den 19. december 2008.

    God fest og velbekomme ønsker
    Kokken & Jomfruen
    Diner Transportable
    kundeservice@kokken-jomfruen.dk
    www.kokkenogjomfruen.dk

    Få RABAT på din næste bestilling.
    Få op til 1000 kroner i RABAT på din næste bestilling hos Kokken & Jomfruen.
    Når du reserverer inden for 1 måned efter fredag den 26. december 2008, så får du 15 % rabat på dit varekøb til næste levering.
    Når du reserverer mellem 1 og 3 måneder efter fredag den 26. december 2008, så får du 10 % rabat på dit varekøb til næste levering.
    Eneste betingelser er at rabatten pr. gang ikke kan overstige 1000 kroner, og at den er personlig i dit navn og kundenummer.
    Oplys VIP kode 13R09 når du bestiller næste gang. Det er en nem måde at få rabat på.
    Denne kampagne gælder indtil 31-12-09, og kan ikke kombineres med andre former for rabatter eller lign.




    Menuoversigt og forberedelser
    Du har bestilt følgende retter til det skrevne antal kuverter:
    (10 kuv.) FRIKADELLER lunes i ovn, RØDKÅL bør lunes inden servering, i din gryde.
    (10 kuv.) FLÆSKESTEG i pålægsskiver og med rødkål er anrettet på fad.
    (10 kuv.) KALVECUVETTE MED ROSMARIN: For at opnå den bedste kvalitet og smag har vi valgt at forstege kødet så det er rosa. Herefter er stegen hurtig afkølet for at sikre korrekt behandling i henhold til fødevarelovgivningen. Kødet skal opbevares køligt (
    (10 kuv.) PANERET FISKEFILET bør lunes i ovnen før serveringen. Fiskene bliver desværre bløde under transporten, men kan gøres sprøde igen, hvis de lægges enkeltvis i ovn ved 200 grader og vendes et par gange. REMOULADE og citron sættes køligt indtil servering.
    (10 kuv.) ROASTBEEF med remoulade og løg er anrettet på fad, klar til servering.
    (10 kuv.) SVINEMØRBRAD trækker videre i termokassen, eller sættes i ovn ved 200 grader i 15-25 minutter er anrettet i ildfastfad med tyttebær og svampe sauce.
    OBS: Hvis du både har tilbehør og stege som skal i ovn, så sæt først tilbehøret i ovnen, og efterfølgende sæt det i termokassen, medens kødet er i ovn.
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Der König Fre Dec 12, 2008 7:16 pm

    Lyder sku godt Kennet Smile
    Nos
    Nos


    Antal indlæg : 185
    Join date : 23/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø-downtown 8D

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Nos Fre Dec 12, 2008 11:08 pm

    Har overført 155,1. Vil også benytte mig af mine resterende penge, da jeg lige pt. betaler 60% i skat og jeg hader staten.
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Rolf Fre Dec 12, 2008 11:44 pm

    hvordan er du nået op på 60% ollibaba? Razz

    Sponsoreret inhold


    Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig) - Page 4 Empty Sv: Julefrokost med Woodys (Arrangement Færdig)

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 3:29 pm