woodys

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
woodys

Woodys er en gruppe glade mennesker der elsker at stå på ski, og tale om det. Meld dig til og deltag i debatterne


+2
Dennis
Der König
6 deltagere

    Skibumsens liv :)

    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Dec 29, 2009 12:11 pm

    Jesper skrev:
    Jimmi Krogh skrev:Vi mangler updates: - Og hvorfor er jeg nød til at gå ind og blive venner med Line for at se nogle billeder dernede fra? Very Happy Kom ind i kampen Renédiff Wink

    Du skal bare klikke på galleriets navn når du er inde på det billede hvor kongen er tagged, så kan du se galleriet uden al det snavs der Very Happy

    Jeg skal jo kunne skrive kommentarer Very Happy
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jesper Tirs Dec 29, 2009 12:14 pm

    Jimmi Krogh skrev:
    Jesper skrev:
    Jimmi Krogh skrev:Vi mangler updates: - Og hvorfor er jeg nød til at gå ind og blive venner med Line for at se nogle billeder dernede fra? Very Happy Kom ind i kampen Renédiff Wink

    Du skal bare klikke på galleriets navn når du er inde på det billede hvor kongen er tagged, så kan du se galleriet uden al det snavs der Very Happy

    Jeg skal jo kunne skrive kommentarer Very Happy

    Se den er sku straks værre Very Happy
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Fre Jan 01, 2010 9:49 pm

    Well Jimmi, er ked af min manglende evne til at holde jer updated. Men ja min boligsituation er bestemt forværret, hvilket også er årsagen til, at jeg først skriver noget nu, da her ikke er internet, men lige nu låner jeg noget wireless internet af en pige jeg bor i lejlighed med.

    Well min situation hernede er faktisk ikke særlig god af flere forskellige årsager. Vi er blevet flyttet MEGET langt væk, så det jeg før syntes lå dårligt ligger faktisk rigtig godt sammenlignet med nu Sad Situationen er, at vi er blevet flyttet til en hel anden by, ved navn Reitdorf, den ligger 20-25 min. gågang fra løjpen, hvor jeg før have 7 min.. Jeg har prøvet at forklare skiskolevater, at det ikke går, men han lader til at være ligeglad. Tror snart jeg kan blive nødsaget til at flirte med skiskolemutter, da min charme nok mere falder i hendes smag Wink Ej, spøg til side, med andre ord arbejder jeg virkelig på at komme væk fra den her lejlighed. Lejligheden er fin, den ligger bare ALT for langt væk fra centrum, ca 50-60 min. på gåben. Men der kører selvfølgelig også taxier hjem. Bare dyrt at bruge 6-10 euro hver dag en hel sæson på Taxi, så det har jeg næppe tænkt mig. Men jeg overlever da indtil videre og får bestemt også drukket min andel af Weissbier :p

    En anden grund til det ikke går så godt, er mine fødder. Jeg ved ikke om i kan huske, at jeg udviklede knyster på foden i Idre. Deroppe var det ikke så slemt, når det kun var en uge. Men lige pt. kan jeg ikke en gang have mine egne sko på uden det går MEGA nas, så det er virkelig trist Sad Dog har jeg fået banket mine støvler ud en gang, men skal have gjort det igen i morgen, da det ikke var nok. Derudover bliver jeg nødt til at bruge min fridag i morgen på at slappe af, så foden kan få fred og muligvis gør hævelsen mindre. Det betyder desværre også, at jeg nok ikke en gang når over i parken i Flachauwinkl før i kommer på besøg, da jeg sjovt nok ikke skal på ski på alle mine fridage fra nu af. Håber lidt på at kunne holde søndag og mandag fri også, så det kan gå helt væk. Men er måske ikke den bedste plan i verdenen at komme og klage over forholdene, samtidig med at bede om fri søndag-mandag og hele uge 2, så nu kigger jeg lige foden an i morgen Wink

    Men ellers holder jeg da humøret højt og hygger mig hernede, fortvivl ej, jeg skal nok vise jer rundt i den østrigske afterski og på løjperne. Glæder mig som et lille barn til i kommer herned og leger park med i en hel uge ;P Hvis ikke jeg kommer online før næste fredag, så må i have en god rejse, ses i alperne. Forresten er mit østrigske tlf. +43 664 369 44 08, hvis jeg ikke løfter røret på den danske når i ankommer hernede.

    Så er der vidst ikke andet og sige end PROST:!:
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jimmi Krogh Lør Jan 02, 2010 12:41 pm

    Det er da toppen er mærkeligthedsness at de bare kan flytte jer hvor det passer. Der er absolut ingen hold i at man skal tage taxa vær eneste freaking da. Er der foresten nogen der tager bil med?
    'Skiskolemutter' er hun lækker eller mor? Wink
    Håber du for styr på de knyster for ellers bliver jeg sur.. Du skal bare være readyass når vi kommer (:

    Tlf nummer noteret.
    Vi ses om 2 uger mate bounce <---- Tripper for at komme afsted
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Søn Jan 03, 2010 9:35 pm

    Der kører jo busser indtil kl. 18 er deres argument plus de andre i vores lejlighed alle har bil, men stadig skidt for afterskien. Det ser ellers sort ud med de knyster må jeg sige, da jeg havde fri idag prøvede jeg lige at tage en tur fra toppen til bunden og det gjorde rimelig nas. Når jeg underviser kører jeg uden at spænde støvlerne, da jeg kørte selv var de selvfølgelig strammet helt ind så jeg kan køre som en pro Wink Men de er blevet en del mindre smertefulde efter min fridag lørdag :p Anyways skal jeg nok komme på ski alligevel når i er her, fordi når der er gået 1 time i støvlen kan jeg ikke mærke smerterne mere, om det er fordi jeg er varm eller fordi min hjerne ignorer nerverne smertesignal efter 1 time må guderne vide, så skal bare køre og chille den første time hvis den er HELT gal.

    Desuden må i meget gerne tage en bunke sportstape med til mig, da det er umuligt at støve op hernede, og kunne virkelig godt bruge noget til at forsøge at stramme de knyster ind med når jeg kører Wink

    Udover det må du være fuld Jimmi, ses om 2 uger cyclops Du er vidst den eneste der kommer i uge 3 så.

    Nej du vi ses om 6 dage og indtil da vil jeg drikke lidt flere Weissbier Smile
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jimmi Krogh Søn Jan 03, 2010 10:28 pm

    Der König skrev:Der kører jo busser indtil kl. 18 er deres argument plus de andre i vores lejlighed alle har bil, men stadig skidt for afterskien. Det ser ellers sort ud med de knyster må jeg sige, da jeg havde fri idag prøvede jeg lige at tage en tur fra toppen til bunden og det gjorde rimelig nas. Når jeg underviser kører jeg uden at spænde støvlerne, da jeg kørte selv var de selvfølgelig strammet helt ind så jeg kan køre som en pro Wink Men de er blevet en del mindre smertefulde efter min fridag lørdag :p Anyways skal jeg nok komme på ski alligevel når i er her, fordi når der er gået 1 time i støvlen kan jeg ikke mærke smerterne mere, om det er fordi jeg er varm eller fordi min hjerne ignorer nerverne smertesignal efter 1 time må guderne vide, så skal bare køre og chille den første time hvis den er HELT gal.

    Desuden må i meget gerne tage en bunke sportstape med til mig, da det er umuligt at støve op hernede, og kunne virkelig godt bruge noget til at forsøge at stramme de knyster ind med når jeg kører Wink

    Udover det må du være fuld Jimmi, ses om 2 uger cyclops Du er vidst den eneste der kommer i uge 3 så.

    Nej du vi ses om 6 dage og indtil da vil jeg drikke lidt flere Weissbier Smile

    Du skulle bare vide dude, Ej mindre regnefejl kan du vel regne ud Wink Glæder mig stadigvæk af helvedes til.
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Tirs Jan 05, 2010 12:29 pm

    Hey drenge, så kommer der sku lige endnu en update herinde Smile

    Igår var alle skilærerne, eller hvert i fald de fleste, med til et arrangement på toppen og Flachau's søster bjerg. Her skulle vi indtage aftensmad og alkoholiserende drikke. For mit vedkommende blev det dog kun til 2 Weissbier og 3 schnaps. Når man så har siddet og hygget sig der i ca. 2-2½ time, så går det ned af bjerget igen, på kælk Wink Jeg sad virkelig oppe på restauranten og tænkte "Det her gør vi fandme med Woodys og så drikker vi os kampstive". Men da vi så kommer i gang med at kælke viser det sig at vi skal sidde 2 og 2 på sådan nogle gamle psykopatiske trækælke. I kender dem godt, den klassiske trækælk. Her tænkte jeg stadig, at vi skulle gøre. Nå, vi kommer da derud af og det er da også i høj fart, og med lidt adrenalin, da man ikke rigtig kunne styre kælken. Well den sidste part med ikke at kunne styre kælken fik jeg og min kælkepartner Christina at føle. Vi mistede herredømmet over kælken og røg ud over kanten af vejen ned af bjerget. Lidt ligesom gode gamle Jan Ulrich Wink Jeg faldt ca. 2-3 meter lodret ned og landede med ryggen på et stykke træ. Kunne godt mærke med det samme, at det ikke var helt optimalt. Sov så rimelig elendigt i nat, da det gjorde pænt nas og tog derfor hertil morgen til lægen. Havde håbet på at min muskel havde sat sig i klemme eller så noget, men resultatet fra røntgen viste, at jeg har brækket det 12. ribben på højre side af ryggen Sad
    Men fortvivl ej, jeg må gerne køre på ski - det kommer vidst bare til at gøre nas ^o) Men indtil videre har jeg fået smertestillende til 5 dage og skal bare tage derned, hvis jeg skal bruge mere Wink

    Anyways betyder dette også, at jeg kan tillade mig at holde fra de næste 3 dage fri, hvilket betyder at mine knyster kan få fred, hvilket betyder at jeg forhåbenligt er mere fit for fight hvad angår mine fødder når i kommer herned. De der ribs tager vi til en anden tid Wink Så måske er det held i uheld, hvem ved ? Ville bare lige dele i historien med jer Smile Ses om 4 døgn Wink
    Kennet Andersen
    Kennet Andersen
    Admin


    Antal indlæg : 532
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Vollsmose

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Kennet Andersen Tirs Jan 05, 2010 12:42 pm

    Ej det er bare løgn. Men godt du stadig har modet oppe...
    Ved ikke hvem der har fundet på sådan en psychopat leg, det år jeg ikke var med på gymnasie turen skete nået lignende men det resulterede bare i flere brækkede arme og en med halskrave.

    Syntes ikke det er helt gennemtænkt med sprut kulde og så kælketur i mørke (var det ihvertfald på den skitur).

    Men god bedring, der er jo ikke rigtig nået at gøre ved sådan et brækket ribben det samler sig selv igen.
    Men fra og med idag piver jeg ikke over mit trykkede ribben mere Very Happy

    Skete der nået med hende? ellers så må hun da komme og passe godt på sit Nam offer
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Jan 05, 2010 1:22 pm

    Fuck. Det er dælme ikke godt. Er der noget at se på ryggen? Har du slået dig andre steder?
    Har også hørt om noget ligende fra en gammel klassekammerat der kom på hospitalet i Østrig fordi hun havde kørt ind i et træ. Godt der ikke er "sket mere"
    Godt du holder hovedet højt. Sig endelig til hvis vi skal tage hjælpelig (medicin etc.)noget med herhjemme fra som du ikke kan få i Østrig.

    Så er vi lige, jeg måtte hoppe med en stærkt forstuvet fod i sverige og uden negl Evil or Very Mad - Stadigvæk seneskedehene betændelse i skulderen efter de 2x brækkede kraveben Crying or Very sad Men jeg er ligeglad. Jeg er forberet på at brække det igen hvis det er det der skal til for lære 360 og køre på rails. Very Happy

    Pas godt på dig selv, i det mindste inden vi kommer derned babs.
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Tirs Jan 05, 2010 1:29 pm

    Tak drenge Smile Men nej der skete ikke noget med hende Kennet. Må fortælle hende når hun kommer hjem, at hun skal varte mig op (hun er en af mine flatmates) Wink

    Men ja Jimmi er bestemt vigtigt at der ikke "skete mere" og der var ikke umiddelbart andre skader at se på røntgen, men til gengæld gør det faktisk mindst ligeså ondt nede i lenden og ikke der hvor skaden er :S Men taget i betragtning af at bruddet lå ca. 3cm fra selve rygsøjlen tror jeg, at jeg skal være godt tilfreds med ribennet og ikke en hvirvel Surprised
    Men som du skriver er jeg også klar på at brække flere kropsdele i uge 2, hvis det er det der skal til ;P
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Rolf Tirs Jan 05, 2010 4:32 pm

    Det lyder yderst smertefuldt, men du forstår at se det fra den lyse side Wink

    lyder ellers som et udemærket arrangement, lige bortset fra de der selvmords-trækælke som sjældent bringer noget godt med sig Razz

    men du må da lige se at reparere din krop så vi ik kommer til at køre rundt med sådan en halv-invalid skilærer når vi skal ud og lave tricks Basketball

    har de sådan en ordenlig kælkebane, eller var det bare durk ned at pisterne i kørte?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Tirs Jan 05, 2010 5:02 pm

    Hehe ja hvis det havde været rallykælke med rat ville det være fucking nice. Nej det var skam på vejen Wink ikke noget med piste der. God gammeldags bjergvej, hvor der også kunne kommer biler. Det var derfor jeg henviste til gode gamle Ulrich der faldt udover kanten i et sving Wink Vi valgte bare at gøre det på en lige strækning i stedet for Smile
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jesper Tirs Jan 05, 2010 6:41 pm

    Der König skrev:Hehe ja hvis det havde været rallykælke med rat ville det være fucking nice. Nej det var skam på vejen Wink ikke noget med piste der. God gammeldags bjergvej, hvor der også kunne kommer biler. Det var derfor jeg henviste til gode gamle Ulrich der faldt udover kanten i et sving Wink Vi valgte bare at gøre det på en lige strækning i stedet for Smile

    Lyder ikke særlig gennentænkt. Lidt østrigsk faktisk Very Happy
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Søn Jan 24, 2010 10:44 pm

    Så kommer der sku lige en ny update fra sydens sol (og sne) Smile Siden i er taget fra Flachau har vi haft jævnt megt snefald, hvilket betyder at powderen hernede snart er rimelig nice ... Nå det var egentlig ikke lige den historie jeg ville dele med jer.

    I fredags havde Kasper fødselsdag og vi skulle ud og være stive, egentlig ikke mest af den grund, men bare fordi det jo kun er fredag en gang om ugen Wink
    Nå vi fik da klasket en kæmpe brandert op og jeg var personligt tæske stiv. Jeg kommer så hjem ved ca. 4-tiden (er jeg ret sikker på) og når man kommer hjem fra en brandert SKAL man jo ha natmad, det ved alle. Så jeg lister ud i køkkenet, lukker døren for ikke at vække de andre i lejligheden, hvilket jeg havde gjort det et par dage før (ups). Når jeg smækker oven op på maksimum eller med andre ord 250 grader, jeg laver to lækre toast og sætter mig over på bænken i køkkenet og det er så her det går galt... Jeg vælger af uforklarlige årsager at ligge mig ned på bænken, hvilket resulterer i at jeg falder i søvn. Kl. 7.30 kommer Kasper ind i køkkenet, selv rimelig bagstiv, og råber "hvad fanden laver du René?", hvorefter jeg vågner op til et køkken FULDSTÆNDIG badet i røg. Jeg får i min sagelige brandert slukket ovnen og lukket døren op og smidt toastene derud. Kan informere jer om at hele vores køkken stadigvæk stinker for sygt af røg og det vil det nok gøre et godt stykke ud i fremtiden.
    Om man skal græde eller le over den her historie må man selv overveje. For en ting er sikkert og det er at vi snakker om maks. 20-30 min. mere sovende der og så havde jeg nok ikke haft det alt for godt i lungerne + at der højst sandsynligt ikke havde været mere ilt i rummet. Så man kan vel godt sige, at jeg så døden i øjnene og snød den.
    Ville lige dele denne "fantastiske" brandert med jer, da den er en anelse voldsom og også lige sjov Wink
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jesper Tirs Jan 26, 2010 12:52 pm

    Der König skrev:Så kommer der sku lige en ny update fra sydens sol (og sne) Smile Siden i er taget fra Flachau har vi haft jævnt megt snefald, hvilket betyder at powderen hernede snart er rimelig nice ... Nå det var egentlig ikke lige den historie jeg ville dele med jer.

    I fredags havde Kasper fødselsdag og vi skulle ud og være stive, egentlig ikke mest af den grund, men bare fordi det jo kun er fredag en gang om ugen Wink
    Nå vi fik da klasket en kæmpe brandert op og jeg var personligt tæske stiv. Jeg kommer så hjem ved ca. 4-tiden (er jeg ret sikker på) og når man kommer hjem fra en brandert SKAL man jo ha natmad, det ved alle. Så jeg lister ud i køkkenet, lukker døren for ikke at vække de andre i lejligheden, hvilket jeg havde gjort det et par dage før (ups). Når jeg smækker oven op på maksimum eller med andre ord 250 grader, jeg laver to lækre toast og sætter mig over på bænken i køkkenet og det er så her det går galt... Jeg vælger af uforklarlige årsager at ligge mig ned på bænken, hvilket resulterer i at jeg falder i søvn. Kl. 7.30 kommer Kasper ind i køkkenet, selv rimelig bagstiv, og råber "hvad fanden laver du René?", hvorefter jeg vågner op til et køkken FULDSTÆNDIG badet i røg. Jeg får i min sagelige brandert slukket ovnen og lukket døren op og smidt toastene derud. Kan informere jer om at hele vores køkken stadigvæk stinker for sygt af røg og det vil det nok gøre et godt stykke ud i fremtiden.
    Om man skal græde eller le over den her historie må man selv overveje. For en ting er sikkert og det er at vi snakker om maks. 20-30 min. mere sovende der og så havde jeg nok ikke haft det alt for godt i lungerne + at der højst sandsynligt ikke havde været mere ilt i rummet. Så man kan vel godt sige, at jeg så døden i øjnene og snød den.
    Ville lige dele denne "fantastiske" brandert med jer, da den er en anelse voldsom og også lige sjov Wink

    Puha champ kørt udover bjerg og nu det her? Lyder som noget vi alle kunne have gjort pirat Keep living the sweet dream! alien
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty .

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Jan 26, 2010 2:46 pm

    Dejlig med update mate. Selvom det ikke er en af de bedste af slagsen. Pas på dig selv Wink
    Hvordan går med ryggen og knysterne? Er du klar til krammer igen Question pirat

    Hvornår kommer historierne og ikke mindst film om alle dine nye trixzz ? Very Happy Very Happy

    PS. Har sendt en PM ang. slutningen af Marts.
    Jesper
    Jesper


    Antal indlæg : 170
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Måløv

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jesper Tirs Jan 26, 2010 4:51 pm

    Lige oven på den her, gik jeg så på eb og læste denne http://ekstrabladet.dk/112/article1289195.ece skyndte mig tilbage og tjekke tidspunketet på rené's indlæg der passede med søndag. Så skrev jeg lige en sms'er til ham nu her som han svarede på at det ikke var ham. GANG I DEN I ØSTRIG Shocked
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jimmi Krogh Tirs Jan 26, 2010 4:57 pm

    for det dårligt af at læse den artikel. Virkelig nederen :/
    Utroligt at der findes sådan nogle mennesker på ferie Wink
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Ons Jan 27, 2010 7:18 pm

    Hehe Jimmi jeg er snart klar til den krammer, hvis du kommer herned Smile Ved ikke helt om jeg tør køre i parken på lørdag eller om jeg lige skal give den en dag mere. For jeg kan godt mærke at det ikke er helt optimalt endnu, men der er jo snart gået 4 uger og lægen sagde 5. Men tror nu lige jeg venter en uge med at brække mine knogler på den RIGTIGE måde ;p Også kan jeg love dig for at der skal til at sættes nogle 360 med cross og nogle rail og nogle forsøg på frontflip. Kan ikke ha været på sæson uden at forsøge dette, ville ikke kunne tilgive mig selv :O

    Skræmmende med den historie fra Saalbach Jesper. Troede ikke sådan nogle idioter tog på skiferie :O
    Rolf
    Rolf


    Antal indlæg : 262
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Veksø City

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Rolf Ons Jan 27, 2010 8:37 pm

    haha nice one med ovnen Very Happy Jeg kunne snildt se mig selv i samme situation Razz (men det er der vel heller ingen der er i tvivl om)

    glæder mig også til at se den første frontflip video af dig, når dine ribben tager sig sammen Exclamation
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Fre Jan 29, 2010 11:26 pm

    Rolf skrev:haha nice one med ovnen Very Happy Jeg kunne snildt se mig selv i samme situation Razz (men det er der vel heller ingen der er i tvivl om)

    glæder mig også til at se den første frontflip video af dig, når dine ribben tager sig sammen Exclamation

    Er du sådan en person der nyder at se folk der dør ? tsk tsk Smile

    Men ja er slet ikke i tvivl om at det snildt kunne ha været dig. Også ringe at der ikke er en eneste røgalarm i min crib...
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jimmi Krogh Man Feb 01, 2010 11:34 am

    Det er ikke helt optimalt. Det bør i sige til udlejer. Det er sku farligt.
    Hvis i ikke har fået en når/hvis mig og Rolf kommer tager en af mine med. Har en på hver etage Very Happy
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Tors Feb 04, 2010 10:21 pm

    Jimmi Krogh skrev:Det er ikke helt optimalt. Det bør i sige til udlejer. Det er sku farligt.
    Hvis i ikke har fået en når/hvis mig og Rolf kommer tager en af mine med. Har en på hver etage Very Happy

    Hvad tager du med ? Men ja det er fandens farligt :O
    Jimmi Krogh
    Jimmi Krogh


    Antal indlæg : 750
    Join date : 19/06/08
    Age : 37
    Geografisk sted : Ishøj

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Jimmi Krogh Fre Feb 05, 2010 4:42 pm

    en røg alarm hehe. Nej..
    Er det ikke snart på tide med en ny updage?
    Der König
    Der König


    Antal indlæg : 364
    Join date : 19/06/08
    Age : 35
    Geografisk sted : Big City Life In Veksø

    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Der König Tors Mar 04, 2010 11:25 pm

    Hey boys,
    så er det vidst også langtid siden, at jeg kom med en update til jer, my bad Sad
    Men landet ligger hvert i fald sådan, at jeg fik lov til at flytte tilbage hvor jeg boede førhen i uge 5. Her flyttede jeg så ind i uge 6, dvs. jeg bor lige på den anden siden af rundkørslen nu, lidt mere nice for afterski og billigere taxi’er ;P Skiskolemutter blev ikke så glad for min flytning, da jeg ventede HELE 6 dage med at flytte efter jeg havde fået at vide at jeg kunne flytte. Dette betyder jo selvfølgelig at jeg ikke har lyst til at flytte i hendes øjne og hun havde derfor booket værelset dobbelt i uge 7 uden lige at høre mig om jeg virkelig ville flytte. Så lige da jeg flyttede startede jeg med at få verdens største møgfald af skiskolemutter, hvor hun stod og råbte og skreg af mig på tysk, så det var jo fint… Smile
    En dag efter jeg flyttede, flyttede 2 danske drenge ind på mit værelse, Kenneth og Steffen, de havde været på sæson hernede sidste år som instruktører og kom for at chille og hjælpe i 2 ugers tid. Jeg hyggede mig virkelig meget da de var her. 2 virkelig nice gutter, som jeg klart regner med at se igen når jeg kommer hjem Razz Dette resulterede også i mange heftige branderter. Faktisk var jeg ikke ædru en dag fra søndag i uge 5 til søndag i uge 7, hvor sygdommen så slog ned over mig, nok pga. manglende søvn og for mange alkoholiserende drikke, men det var da sjovt så længe det varede Wink
    I uge 7 var jeg også tæt på at blive ”fyret”, da jeg fik min 2. advarsel af chefskilæreren, den første for at miste et barn uden at opdage det ( - Men det var ikke min fejl, han stak selv af sidst på dagen, da de skulle hentes på toppen af spacejet 1) og den anden fordi jeg fuckede fuldstændig op i noget liftkørsel, hvor jeg kom til at ignorere liftpersonalet lidt en hel dag pga. en blanding mellem jeg ikke forstod hvad de sagde og tømmermænd Razz

    Siden sidste søndag har jeg ikke rigtig drukket, da jeg virkelig har haft brug for hvil til min krop, men har dog stadig været ude 4-5 gange siden, så er ikke gået helt i stå endnu ;P
    Men den søndag i uge 7 havde jeg sindssygt mange tømmermænd og endte med en gruppe på 12 hollændere og 1 tysker, mandag var jeg mega syg mens jeg arbejdede og meldte mig derfor syg tirsdag( havde allerede været syg 1½ døgn her, hvis i undrer jeg over de tidligere facts Surprised). Da jeg kommer tilbage onsdag får jeg at vide at forældrene var utilfredse med mig og havde klaget over mig, så Line skulle beholde mit hold ligesom om tirsdagen. Nok heller ikke så mærkeligt at forældrene klagede, da jeg jo var bagstiv søndag og nok lignede en der stadig var bagstiv mandag også, selvom jeg bare var syg. Derfor kan jeg i dag skrive d. 4/3 i kalenderen og har ikke arbejdet siden d. 22/2, hvilket indtil videre er 1½ uge og har fået at vide at jeg nok heller ikke har arbejde de næste to uger, hvilket er alt for nice hvis i spørger mig… Smile
    Dette betyder også at jeg ENDELIG har fået trænet lidt park \o/ Imorges landede jeg de første 8 360’ere i træk i Better Park på det første hop. Dog faldt jeg også 6 gange i træk til sidst, hvilket var meget skuffende. Kan dog berette om at Better Park er færdig bygget og nu er mega nice med 3 kicker linjer og en rail linje, og kan love jer for at den sorte kicker linje ikke er for børn. Jeg tog den røde i dag og den er meget voldsommere end de sorte hop i Idre Fjäll, så det sorte er fuldstændig vanvittigt. Det var lige det vigtigste af hvad jeg kan huske fra sidste gang jeg opdaterede jer, har garanteret glemt nogle gode historier, men de må kommer senere. Ellers er der ikke så meget andet at sige end at sæsonen nok slutter tidligt, da vi har haft plus 5 – 10 grader og en del regnvejr på de nederste løjper i snart to uger. I dag var første dag med minus grader siden slutningen af uge 6, så løjperne er lige til at spytte efter når klokken runder 11 og de nederste løjper er som slush-ice efter kl. 10, desværre. Så nu må vi jo se hvor længe sneen kan holde mig i syden, men indtil da eller indtil næste update vil jeg sige – ”Prost og ciao dabei! Smile


    Sidst rettet af Der König Søn Jun 19, 2011 7:28 pm, rettet i alt 2 gange

    Sponsoreret inhold


    Skibumsens liv :) - Page 2 Empty Sv: Skibumsens liv :)

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Okt 18, 2024 2:24 pm